Джордж Істмен одним із перших усвідомив, яке майбутнє у фотографії. У 1887-му році він створив свій перший фотоапарат. Цей апарат знімав ще на фотопластини, але він уже був переносним і тим, що сам фокусується. Він дозволяв робити 100 знімків круглої форми діаметром 63 мм. Як тільки місця для кадрів на пластині не залишалося, весь фотоапарат відсилали назад на завод, де робітники виймали пластину, друкували знімки, вставляли у фотоапарат нову пластину й усе разом відправляли замовникові.
“Ви натискаєте кнопку, а ми робимо все інше”, – заявляла фірма Kodak у своїй рекламі. Джордж Істмен за кілька років до самогубства в 1932-му році в одному зі своїх інтерв’ю зізнавався: “Цю назву придумав я… Я інстинктивно розумів, що назва марки повинна бути короткою і легко вимовляться. Крім того, мені дуже подобається буква К… Мені здається, вона несе в собі силу й швидкість”. “К” як Кілборн, його маленька сестра, до якої він був дуже прив’язаний. “К” як “Клік-клак Кодак” – цей рекламний девіз придумали співробітники Kodak-France відразу після того, як зробили перший знімок.
Kodak – четверта найвідоміша у світі марка – легко вимовляється на всіх мовах світу, але самим американцям вона не надто полюбилася саме через іноземне звучання її назви. І тільки в 1889-му році, коли Джордж Істмен став робити ще й гнучку фотоплівку, Kodak остаточно підкорив серця всіх любителів фотографії. У 1892-му році в Рочестері, штат Нью-Йорк, була утворена Eastman Kodak Company (“Компанія Істмен Кодак”).
У 1900-му році надійшов у продаж фотоапарат Kodak Brownei ціною в один долар. Всупереч очікуванням, друге слово в назві марки – Brownei (Брауні) ніяк не пов’язане із прізвищем інженера компанії Kodak – Brownell (Браунель), який займався розробкою фотоапаратів. “Browneis” (“брауніз”) – це маленькі істоти, які населяють твори дуже популярного на початку позаминулого сторіччя канадського поета й ілюстратора Палмера Кокса.
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”