Ніхто не любить поганих керівників. І це зовсім не дивно. Проте, не виключено, що користь від них все ж набагато більша, ніж прийнято вважати. Боб Саттон (Bob Sutton), автор однойменного блога ділиться деякими своїми спостереженнями стосовно цього питання.
Він цитує Керол Бартз (Carol Bartz) – прямолінійного генерального директора Yahoo: “Люди повинні розуміти, що “поганий” менеджер здатен навчити їх набагато більшого, ніж хороший. Працюючи з хорошим менеджером, вони потрапляють у ситуацію, коли все навколо йде добре і вони навіть не можуть зрозуміти причини, чому так відбувається. Коли ж люди працюють із поганим менеджером, їм постійно доводиться відповідати на запитання “Чи зробив би я так? Чи сказав би я так? Як би я поступив у подібній ситуації?”.
Перший інстинкт людини, яка стикається з “поганим” керівником – це втекти від нього. Сховатися. Це може проявлятися, скажімо, у зміні посади чи навіть компанії Втім, у такому разі людина намагається втекти “від чогось”, а не “до чогось”. Тобто керується негативною мотивацією.
Але головне – перед людиною, яка працює з поганим керівником, постає так багато прикладів того, чого не варто робити, що у майбутньому вона сама може стати дуже хорошим менеджером.