Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор

Губна помада або краватка: виберіть свій індикаторЯкось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.

Після розчарування в економічних прогнозах, які не змогли повною мірою передбачити нинішню кризу, економісти стали звертати увагу на різного роду непрямі індикатори, такі як індекс губної помади або індекс картонної коробки. Вони часто точніше будь-яких складних моделей і теорій указують на перспективи економіки. В основі багатьох таких відкриттів – закони споживчої поведінки та звичайна спостережливість.

Індекс губної помади базується на споживчій поведінці жінок. Що складніше їхнє фінансове становище, то менше дорогих покупок вони можуть собі дозволити. А так як шопінг – найбільш поширений інструмент для підняття настрою, то продажі губної помади в часи рецесій стрімко ростуть.

А от для чоловіків придумали свій індикатор – індекс краватки. Його суть у тім, що чоловікам частіше доводиться носити краватки. Виходить, чоловіки схильні більше їх купляти, щоб продемонструвати свою успішність у роботі. У кризовий час це стає особливо актуальним.

MUST READ:  Під час кризи кожен займається маркетингом

На економічну стабільність або нестабільність реагують і продажі попкорну в кінотеатрах (як витрати на дозвілля, що в кризу зазвичай урізуються). Попит на картонну тару, виділений в окремий індекс, росте зі збільшенням відвантажень товарів. Позитивна динаміка цього індексу вважається одним із провісників відновлення економіки.

За матеріалами BFM.ru, «Компаньйон»