Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.

У книзі описано 5 рішень, які організація може прийняти, для того, щоб забезпечити максимальний позитивний споживчий досвід. Надзвичайно надихаючими виявляються реальні кейси рішень, які приймаються у компаніях, таких як Trader Joes, Lush, та Zappos – для того, щоб задовольнити споживачів.

Секрет “собачої відданості” клієнтів, яким ділиться автор книги Джинні Блісс (Jeanne Bliss), полягає в п’яти принципах:

1. Вирішити вірити (довіряти працівникам та клієнтам)
2. Визначитися з ціллю (ціль вашої компанії повинна бути пов’язана з цілями клієнтів)
3. Вирішити бути реальними (жодних розпливчатих місій та нереальних цілей)
4. Поставити перед собою мету дотримуватися обіцянок (робити все, що ви обіцяли клієнтам і вкладатися у поставлені терміни)
5. Бути готовими вибачитися, якщо це буде необхідно.

MUST READ:  Систематизація та Лояльність

А ви робите це все для своїх клієнтів?