Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.
У книзі описано 5 рішень, які організація може прийняти, для того, щоб забезпечити максимальний позитивний споживчий досвід. Надзвичайно надихаючими виявляються реальні кейси рішень, які приймаються у компаніях, таких як Trader Joes, Lush, та Zappos – для того, щоб задовольнити споживачів.
Секрет “собачої відданості” клієнтів, яким ділиться автор книги Джинні Блісс (Jeanne Bliss), полягає в п’яти принципах:
1. Вирішити вірити (довіряти працівникам та клієнтам)
2. Визначитися з ціллю (ціль вашої компанії повинна бути пов’язана з цілями клієнтів)
3. Вирішити бути реальними (жодних розпливчатих місій та нереальних цілей)
4. Поставити перед собою мету дотримуватися обіцянок (робити все, що ви обіцяли клієнтам і вкладатися у поставлені терміни)
5. Бути готовими вибачитися, якщо це буде необхідно.
А ви робите це все для своїх клієнтів?