«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.
Разом зі своїм дядьком вона створила декілька косметичних препаратів, з яких найвідоміший «Youth Dew» («Роса молодості») – парфумерне масло для ванни, яке надійшло в продаж у 1947-му році в магазині Сакса на П’ятій авеню. З тієї пори й по сьогодення продукція Estée Lauder користується великим успіхом, тому що вона завжди на кілька років випереджає свій час.
Фірма зараз володіє п’ятьма марками: самої Estée Lauder, а також Clinique («Клінік» – можна перекласти як «лікування»), Aramis («Араміс»), Prescriptives («прескріптівз» – «рецепт»), Origins («оріжінз» – «початок»).
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”