Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

1. Терпіння. Зазвичай, формування звичок вимагає часу. Воно не відбувається раптово. Так само і клієнти – вони можуть клікнути по вашому банеру чи перейти на сторінку, але справжня лояльність вимагає куди більшого часу.

2. Повторення. Клієнти повинні звикнути робити ті чи інші речі знову і знову, для того, щоб стати лояльними. Якщо користування вашими продуктами та сервісами увійде у їхню звичку – тоді вони назавжди залишаться з вами.

3. Відмова від автоматичності. Перепрограмування. Наш світ сповнений схожими рішеннями та речами. Досить легко стимулювати клієнта відмовитися від однієї речі, яку пропонує ваш конкурент, і запропонувати йому точнісінько таку саму, яку виробляєте ви. Але це не зовсім правильний підхід. Адже точнісінько так само можуть відібрати клієнта і у вас. Тому варто прагнути до унікальних рішень і речей. І якщо вам вдасться призвичаїти клієнта до них – він, з великою ймовірністю, не захоче від них відмовлятися.

MUST READ:  «Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними

4. Відволікаючі фактори. Звички не формуються у вакуумі. У клієнта як правило є тисячі інших справ, якими йому потрібно займатися. Тому, розвиваючи власну лояльну клієнтську базу вам потрібно зважати на цей факт і пам’ятати, що ваш продукт все-таки навряд чи найважливіша частина життя клієнта.

5. Варіативність. “Ви унікальні… як і будь-хто інший”. Це правда. Кожна ситуація відрізняється від попередніх і саме тут лежить найбільший виклик. Вам потрібно сфокусуватися на невеликому сегменті та простій точці створення цінності, будучи у цьому сегменті максимально різноманітними і варіативними. При цьому навіть у цій сфері у клієнта повинно залишатися “місце для маневру”.