Перше правило онлайн-маркетингу

Перше правило онлайн-маркетингуРазом з тим, що сьогодні все більше та більше бізнесів починають звертати увагу на Інтернет, у багатьох із них досі переважає хибний підхід до цієї сфери діяльності. Традиційні компанії звикли більше займатися прямою рекламою, ніж маркетингом (а особливо таким маркетингом, яким він повинен бути у мережі). Адже дійсно, набагато простіше прикрасити свій продукт, створити “гарну картинку” і розмістити в центрі міста. А що думають про це користувачі – власники бізнесу з великою ймовірністю навіть не дізнаються.

Імперативний стиль рекламування (коли компанія говорить про переваги продуктів не бажаючи при цьому отримувати зворотній зв’язок від користувача) був можливий в газетах, радіо та на телебаченні. Але Інтернет, той, яким ми його знаємо сьогодні, не сприймає і ніколи не сприйматиме імперативного стилю рекламування. Сухі нуднуваті прес-релізи, розміщені на не менш нудних офіційних сайтах компаній вже давно нікого не вражають.

MUST READ:  Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)

Тому перше правило ефективного онлайн-маркетингу звучить так: “Важливо не те, що ви скажете про свій продукт, а те, що скажуть про нього ваші клієнти”. Маркетологи та власники бізнесу більше не можуть повністю контролювати повідомлення, яке транслюється у маси, тільки за допомогою реклами.

Вірусний маркетинг та наявність палких прихильників здатне як похоронити, так і дуже швидко підняти новий продукт або послугу на небувалі вершини. Тому онлайн-маркетологам слід не стільки думати над повідомленням чергового прес-релізу, скільки над тим, як вони взаємодіятимуть з активними користувачами.

А компанії – випускати винятковий продукт чи надавати послугу.

І пам’ятати – один єдиний пост у блозі, вірусне відео чи запис у Твіттері здатен розкрутити ваш продукт краще, ніж кілька десятків тисяч доларів, витрачених на рекламу.