Якщо вірний вираз про те, що для людини з молотком кожна проблема схожа на цвях, дуже корисним буде питання: «Який у вас молоток?»
У великих телемережах користуються телемолотком. У кабінеті хірурга молотком є скальпель. У фармацевта молоток – це бесіда, а в судді, напевно, в’язниця.
Можливо, прийшов час для нового молотка…
У ході одного дослідження було виявлено, що коли в людини виникає біль у спині, то хірурги пропонують йому операцію, терапевти – терапію, а фахівці з акупунктури, звичайно ж, голки. Для цілого всесвіту пацієнтів єдиним найважливішим показанням для лікування є не симптоми або історія хвороби, а спеціалізація лікаря.
Коли змінюється ситуація на ринку, ви, можливо, дивитесь на всі ці нові можливості й проблеми під невірним кутом саме через рішення, до яких ви звикли. Багатьом організаціям так складно користуватися соціальними мережами саме тому, що вони користуються саме не тим молотком, яким потрібно. І, швидше за все, вони продовжуватимуть так робити, поки їхня організація не зазнає краху. PR-фірми намагаються використати нові інструменти для розсилання прес-релізів, тому що (ви вгадали!) це їхній молоток.
Це не просто питання на зразок «нове проти старого». Закоренілі знавці соціальних мереж, орієнтовані на активне залучення співтовариства, переносять цей молоток в інші області. Тому вони користуються краудсорсингом для написання доповідей або для ресторанів або для зборів ради директорів і не можуть зрозуміти, чому в них виходить гірше інших.
Найкращий спосіб знайти правильний інструмент для роботи – це навчитися добре підбирати відповідні молотки.
Джерело: “Hammer Time”, Seth’s Blog