Рецесія тут ні до чого…

Рецесія тут ні до чого Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.

“Чи замислювалися ви, що ми витрачаємо велетенську кількість часу на те, що не приносить нам грошей і не допомагає розвиватися нашому бізнесу?” – запитує Ліза Берон (Lisa Barone), дописувач блога Outspoken Media. І, можливо, саме в цьому полягає основна проблема, чому ми втрачаємо роботу, не можемо знайти клієнтів, не здатні втримати бізнес на плаву.

Протягом кількох останніх місяців працівники мали чудове виправдання, коли все руйнувалося. Кожного разу, коли їм не вдавалося справитися із завданням, для якого, можливо, вони ніколи і не мали необхідної кваліфікації, вони звісно ж звинувачували у всьому кризу. Це вона, а не вони, зруйнувала їхню компанію.

Ви не можете виплатити борги за кредитами і скоро залишитесь без даху над головою? Не турбуйтеся – це не ваша вина, це все криза. Ви втратили роботу і тепер сидите вдома, цілими днями зависаючи в Інтернеті – не хвилюйтесь, одного дня криза закінчиться і все знову буде чудово. Не можете знайти нових клієнтів і вам залишається тільки публікувати записи у блозі про те, що клієнти – невігласи. Заспокойтесь, випийте чашечку кави і розслабтесь. Всьому виною рецесія!

MUST READ:  Який тип мотивації оберете ви?

Хоча, звісно ж, це лише іронія! Швидш за все причина ваших проблем – ніяка не рецесія, а ви самі. Тому ще раз проаналізуйте, як ви витрачаєте свій час і тверезо вирішіть, чи можна оптимізувати цей час таким чином, щоб зробити більше корисного?

Якщо ви дійсно прагнете пережити рецесію і плануєте вийти із неї сильнішими, ніж були, тоді закрийте пошту, вимкніть твіттер і робіть наступне:

– вивчіть щось нове. Поставте перед собою мету засвоїти щось нове (у своїй сфері чи у спорідненій), що дозволило б вам вигідно відрізнятися від конкурентів;

– працюйте більше, а головне – ефективніше. Це не означає, що вам потрібно працювати довше. Але це означає, що вам варто відмовитися від перегляду найкращих моментів футбольних матчів в робочий час;

– виконуйте все, що потрібно і робіть це вчасно. Не виправдовуйте свою лінь, і якщо вам потрібно зробити якусь роботу – принаймні почніть її. А апетит, як відомо, приходить під час їжі;

MUST READ:  Невидима конкурентна перевага

– оточіть себе такими-само налаштованими на результат людьми. На жаль сьогодення народжує все більше та більше лінивих людей, які на роботі займаються “вбиванням” часу. Сумно, але це правда. Постарайтеся якомога менше вступати в контакт з такими працівниками. Намагайтесь більше спілкуватися і взаємодіяти з тими, хто, як і ви, працює на результат;

– будьте готовими брати на себе ризики. Це рецесія – чи не так. А отже не всі рішення будуть безпечними. Але свідома діяльність краща, ніж очікування. Існує безліч виправдань, чому зараз не найкращий час розпочинати ту чи іншу діяльність. Не перетворюйте ці виправдання на свою звичку. Просто ігноруйте їх;

– перестаньте скаржитись. Вам важко! Але не важче, ніж будь-кому іншому у цій ситуації. Тому, замість того, щоб витрачати енергію на скарги, просто дійте, працюйте – і досягайте результатів.