До думок інтернет-спільнот починають все частіше прислухатися світові бренди. І наступна подія яскраво ілюструє цю тенденцію. Coca-Cola задіяла користувачів соціальної мережі Facebook у створенні нового продукту лінійки Glaceau Vitaminwater. У результаті співробітництва відвідувачів сайту та найвідомішого бренда на світ з’явився напій Connect – народ сам вибирав, якого він буде смаку, що буде входити до його складу, і як буде виглядати пляшка.
За результатами голосування була визначена смакова палітра нового продукту: вітамінізована вода, до складу якої входить кофеїн і ще 8 основних живильних інгредієнтів, буде нагадувати компот із черешні та лайму.
Connect з’явиться на прилавках магазинів США в березні 2010-го, а оформлення пляшки буде нагадувати покупцям про історію його походження: там розмістять лого Facebook і текст, що повідомлятиме, хто ж брав участь у формуванні складу вітамінного напою.
Компанія запустила творчу кампанію у вересні минулого року: користувачів запрошували в «лабораторію смаку й аромату», де вони повинні були вибрати кращий із запропонованих. Незважаючи на те, що зі складом води вже визначилися, користувачі соціальної мережі все ще можуть взяти участь у кампанії: створити свій ремікс на пісню репера 50 Cent “Baby by Me” у звуковій лабораторії Witaminwater Sound Lab і одержати приз – зустріч із музикантом у Нью-Йорку.
За інформацією POPSOP.ru