Логотипи не завжди є тим, чим вони здаються на перший погляд. Деякі з таких логотипів можуть містити в собі багато інформації про бренд, і все, що вам потрібно зробити – це просто вдивитися в деталі, – пише автор блога про дизайн TheRoxor. Вашій увазі пропонується двадцять логотипів, у яких є таке “приховане послання”.
Amazon.com
На перший погляд цей логотип не приховує нічого незвичайного, але він допомагає розібратися у філософії бренда. По-перше, жовта стрілка нагадує посмішку: Amazon.com хоче, щоб його клієнти були задоволені. Стрілка також зв’язує букви “A” і “Z”, натякаючи, що в цьому магазині є все – “from A to Z”.
Baskin Robins
У старого логотипа Baskin Robbins було число 31 із аркою над ним. Новий логотип переносить цю ідею на новий рівень. Рожеві частини “BR” складаються із числа 31, вказуючи на тридцять один смак їхнього морозива.
Big Ten
Big Ten – академічне об’єднання, створене в 1896-му році. До 1990-го року це об’єднання складалося з 10 університетів, але в червні 1990-го до них приєднався Pennsylvania State University. Вони не захотіли міняти своє ім’я і просто додали число 11 до свого логотипа.
Carrefour
Carrefour – один із найбільших європейських роздрібних продавців зі штаб-квартирою у Франції. Їхній логотип символізує цей світ двома протилежними стрілками. Творці цього логотипа додали туди й першу букву назви компанії. Якщо придивитися, то можна побачити букву “C” у просторі між стрілками.
Continental
Continental – виробник автомобільних шин. І можна побачити одну з них у перших двох буквах – вони створюють колесо в перспективі.
Eight
Кожна буква цього логотипа зроблена із цифри 8.
Eighty-20
Eighty-20 – маленька консалтингова фірма. Багато хто вважають, що логотип ніяк не пов’язаний із назвою. Але якщо уявити темні квадрати як одиниці й світлі як нулі, то верхня лінія читатиметься як 1010000, а нижня як 0010100, що у двійковій системі числення означає 80 і 20.
Elefont
Логотип виглядає як звичайна буква, але не дайте себе обдурити: порожній простір усередині букви “e” дуже схожий на частину слонячого хобота.
FedEx
Це, можливо, один із найкращих логотипів із прихованим змістом. Якщо придивитися, то можна побачити стрілку, що виходить із простору між “E” і “x” . Ця стрілка символізує швидкість і точність – два основних принципи цієї компанії.
Formula 1
Здається, що із цим логотипом все зрозуміло, але якщо придивитися до порожнього простору між буквою “F” і червоними смугами, то можна помітити цифру 1. Цей логотип передає відчуття швидкості.
GreenLabs
Цей логотип виглядає як звичайне дерево, але якщо глянути на крону дерева, то ви побачите, що в ній можна впізнати мозок. Логотип акцентує увагу на великий інтелектуальний потенціал співробітників компанії й відображає слова “green” (зелений) і “labs” (лабораторії) з назви.
NBC
NBC – одна з найбільших американських телерадіомовних компаній. Багато хто вже помітили павича в їхньому логотипі. У цього павича є шість різних хвостових пір’їв, які персоніфікують 6 відділів компанії на момент створення логотипа. Голова павича повернена вправо, щоб підкреслити, що він дивиться вперед, а не назад.
Northwest Airlines
Цей простій, на перший погляд, логотип містить більше секретів, ніж ви думаєте. По-перше, можна побачити букви “N” і “W”, букви зі слова “northwest”. Але більшість упускають із виду інший секрет – компас, що вказує на північний захід (Northwest)
Roxy
Roxy – компанія, що спеціалізується на одязі й аксесуарах для дівчат, які люблять сноубординг, серфінг тощо. Roxy є частиною компанії Quiksilver і її логотип складається із двох логотипів Quiksilver, формуючи серце.
Sony Vaio
Бренд Sony Vaio відомий як виробник ноутбуків. Але чи знали ви, що в його логотипа теж є прихований зміст? Перші дві букви формують хвилю, яка символізує аналоговий сигнал, а останні дві нагадують 1 і 0, символізуючи цифровий сигнал.
Sun Microsystems
Логотип Sun – один із найзнаменитіших амбіграмм у світі. Ви можете прочитати слово “Sun” як у горизонтальному, так і у вертикальному напрямку. Цей логотип був створений професором Стендфордського Університету Веном Праттом.
Toblerone
Toblerone – компанія із виробництва шоколаду з Берна, Швейцарія. Берн ще називають Містом Ведмедів (The City Of Bears). Toblerone включили цю назву міста у свій логотип і, якщо придивитися, то можна побачити силует ведмедя.
Tostitos
Якщо подивитися в центр логотипа, то можна побачити двох людей, які насолоджуються чипсою Tostitos із чашкою соусу “Сальса”. Цей логотип підносить нам ідею об’єднання людей між собою.
Twins
Жирне накреслення цього логотипу було обрано, щоб показати сміливість (bold – жирний шрифт/сміливий, boldness – сміливість) їхніх підходів. Цифра 2 була вставлена замість букви “n”, щоб показати креативність їхніх ідей.
Unilever
Unilever – один із найбільших виробників продуктів, напоїв, чистячих засобів і засобів персональної гігієни. Вони виробляють величезні асортименти різних товарів і хотіли відобразити це у своєму логотипі. Кожна частина цього логотипа має сенс. Наприклад, серце означає любов, турботу і хороше самопочуття, птах символізує свободу, звільнення від повсякденних турбот, одержання задоволення від життя.
Джерело: Adme.ru