Багато керівників стверджують, що керувати “поколінням Y” дуже складно. Втім, Раян Хілі (Ryan Healy) один із засновників та співавторів Ryan Healy, соціальної мережі для працівників молодшого покоління, стверджує у своєму блозі Employee Evolution: “Керувати молодими працівниками так складно, тому що, зрозумійте це – вони хочуть щоб ними дійсно керували”.
Проблема, на думку Раяна, полягає в тому, що за останні 20 чи 30 років менеджмент став втраченим мистецтвом. Люди так стрімко здіймаються по кар’єрній драбині, отримуючи більше грошей, відповідальності та обов’язків, що вони просто не встигають підготуватися до свого нового виклику: необхідності керувати іншими людьми. Та й дійсно, як знайти час на те, щоб по-справжньому працювати над розвитком своїх підлеглих, якщо ви так зайняті своїм власним розвитком та зростанням? Як наслідок – керівники розраховують, що їхні підлеглі подбають про себе самі – тобто самостійно розберуться зі своєю роботою і будуть виконувати її на відмінно.
Такий принцип дійсно спрацьовував до пори до часу – поки керівники мали справу з представниками “покоління X”, які вважали за прояв найвищого досягнення здатність виконати будь-яку роботу самостійно і без стороннього втручання/допомоги. “Покоління Y” абсолютно інше! Молоді співробітники з превеликою радістю виконують роботу спільно зі своїми керівниками і колегами, і отримують задоволення від такої колективної роботи.
Тому, якщо ви керуєте представниками цього молодого покоління – то можете обрати будь-яку із двох стратегій:
– стверджувати, що ними складно керувати, і нарікати на те, що вони й кроку не можуть ступити без допомоги менеджера;
– чи приділити своєму підлеглому 10 хвилин власного часу, детально пояснивши особливості завдання, коли він наступного разу звернеться до вас за порадою.
Десять хвилин часу, які ви витратите на запобігання помилки сьогодні, врятують вас від майбутніх проблем, вирішення яких може зайняти дні і навіть тижні.