5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу

5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу Амбер МакАртур (Amber MacArthur), консультант у сфері соціальних медіа, промовець та автор книги «Сила дружби: Демістифікація соціальних медіа для побудови бізнесу» (Power Friending: Demystifying Social Media to Build Your Business), на OpenForum ділиться власним переліком інструментів, які необхідні для малого бізнесу.

1. NameChk – сервіс перевірки доступності імені вашої компанії (чи будь-якого іншого імені) у практично всіх основних сервісах Web 2.0. Це найпростіший спосіб захистити присутність вашої компанії у соціальних медіа, навіть якщо ви ще не користуєтесь деякими з них.

2. Twitter – сервіс, який дозволяє користувачами обмінюватися короткими (140 символів) повідомленнями в онлайні. У 2009-му році цей сервіс пережив справжній бум зростання і сьогодні перетворюється практично на обов’язковий інструмент просування в арсеналі кожної компанії.

3. bit.ly – сервіс скорочення довгих лінків (url), а також збору статистики щодо того, скільки людей скористалися (перейшли) цим лінком. Найчастіше цей сервіс використовується спільно з попереднім – Twitter, але має доволі значну самостійну користь, оскільки дозволяє відстежувати потоки трафіку через ті чи інші посилання в інтернеті.

MUST READ:  Споживання речей і «заковтування» ідей

4. WordPress – блоги – один з найстарших соціальних інструментів в мережі. Вони з’явилися набагато раніше, ніж будь-які соцмережі чи сервіси мікроблогінгу на зразок твіттера. Саме блог компанії може стати стартовим майданчиком онлайн-стратегії вашого бізнесу. Вордпрес же – це система управління контентом, яка дозволяє без зайвих зусиль створити якісний автономний блог.

5. Facebook – одна із найпопулярніших соціальних мереж, в якій сьогодні зареєстровано більше 350 мільйонів користувачів. Якщо ви орієнтуєтесь на локальний ринок – можна скористатися присутніми там соціальними мережами, або спеціалізованими соціальними мережами. Але присутність компанії у Фейсбуці є дуже бажаною, оскільки цей інструмент дає безліч можливостей.

Використання цих інструментів допоможе компанії стати ближчою до своїх користувачів і почати нарешті на повну силу використовувати можливості Web 2.0.