Сучасна реклама буває якою-завгодно, але ось реклама книжкових магазинів повинна бути такою ж, як і їх продукція – витонченою та інтелектуальною. Оскільки це все ж таки книги, а не квашена капуста чи якийсь там кефір. Ідеально з завданням витонченості та інтелектуальності вдалося впоратися Асоціації бібліотекарів Чеської республіки, розробникам концепці, яка навіть зуміла взяти золото на одному із “Канських левів”. Ця концепція звучить так: “Прочитай книгу, поки це не зробив Голівуд” (Read It Before Hollywood Does).
Власне, ідея концепції стає зрозумілою із назви: більшість бестселлерів, які ви можете побачити на полицях книжкових магазинів, рано чи пізно стануть фільмами. Масова культура, яка дозволяє доторкнутися до великих творів кожному глядачу та читачу. Це добре. Але тільки у випадку, коли режисер не псує істинний сюжет книги. А таке, як ми знаємо, трапляється дуже часто.
Таким чином було випущено постери, які яскраво ілюструють, що трапиться з книгами, після того, як до них докладе руку Голівуд. Внизу під кожною ілюстрацією напис: “Прочитай, поки цього не зробив Голівуд”.
Інші приклади витонченої реклами книг можна знайти на Adme.ru