10 типових помилок керівників

10 помилок керівників Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.

Мікро-менеджмент. Хвороблива недовіра керівників до своїх підлеглих призводить до того, що вони починають контролювати кожен їхній крок. Вони недооцінюють їхні можливості і тим самим ображають працівників, не кажучи про зайві витрати власного часу.

Вибір неправильного стилю комунікації. Деякі менеджери чомусь вважають, що оскільки вони керівники, то і тон спілкування з підлеглими повинен бути зверхньо-наказовим. Вочевидь, вони забули, що епоха королів давно пройшла, а надмірна агресія та бажання показати свою силу ні до чого хорошого не призводить.

Управління через залякування. Це одна з найгірших управлінських помилок. Вони чомусь вважають, що якщо залякати співробітників – ті працюватимуть краще. Чого вони не розуміють – так це того, що під постійним тиском працівники просто втрачають будь-який інтерес до роботи.

MUST READ:  Хороший бос - поганий бос: У кого краще вчитися?

Невміння поставити себе на місце співробітника. Хороший лідер завжди повинен вміти подивитися на ситуацію очима співробітника. На жаль, далеко не в кожного це виходить.

Недоступність для своїх підлеглих. Деякі керівники буквально вибудовують кам’яні стіни навколо своєї персони і доступитися до них звичайному працівникові буває абсолютно нереально.

Відсутність мотивації співробітників. Лідер повинен бути прикладом. Дивлячись на нього, всі інші працівники в компанії повинні відчувати натхнення та рухатися вперед.

Відсутність чіткої “картини” – прозорість. Часто буває, що керівник дає підлеглому завдання, не пояснюючи йому, яким чином ця робота вплине на загальну “картину” в компанії. Хороший же лідер повинен завжди пам’ятати про те, що його співробітник має право розуміти, яким чином його невеличкий “шматочок” завдання впливатиме на загальну результативність компанії.

Боязнь за власну посаду. Деякі керівники не приймають доречну допомогу від колег та підлеглих тому, що відчувають себе не безпечно на своїй посаді. Вони вважають, що якщо хтось допомагатиме їм виконувати їхню роботу, то це грозитиме їхньому “теплому” місцю.

MUST READ:  Експеримент із лінією і кругом, або Коли спілкування стає надмірним

Намагання бути хорошими друзями з підлеглими так само, як і намагання повністю відмежуватися від них. Можливо, це найскладніша частина управління людьми, оскільки в кожному разі буде надзвичайно складно відшукати баланс. Адже, як надмірне панібратство, так і бажання створити виключно ділові стосунки ні до чого хорошого не приводять.

Брехливі обіцянки. Намагаючись мотивувати людей, деякі керівники дають неправдиві обіцянки, що абсолютно недопустимо для лідерів. Це не лише демотивує співробітника, але й може в результаті негативно вплинути на компанію в цілому.