Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.

Що має найбільше значення? Вашому бізнесу варто натиснути на “Reset” і розставити нові (актуальні для вашої компанії сьогодні) пріоритети.

Від чого можна відмовитись? Реалізація нових стратегій та підходів може вимагати відмови від деяких старих звичок. Якщо певні аспекти не дають змоги бізнесу бути ефективним – від них потрібно відмовлятися.

Що по-справжньому надихає працівників? Натхнення повинно з’являтися у ваших людей не тільки під час мотиваційних промов. Відмовтесь від споскуси розповідати своїм людям, як вони “повинні” почуватися і ставитися до роботи. Натомість – спробуйте по-справжньому зрозуміти, що мотивує того чи іншого працівника у вашій компанії.

MUST READ:  Yahoo! готовий віддати за MySpace рекордні $9 млрд.

Яку найважливішу проблему ви зможете вирішити для ваших клієнтів? Уникайте занадто складних опитувань чи досліджень. Найпростіший спосіб дізнатися про потреби ваших клієнтів – просто зателефонувати їм і запитати.

Які нові бізнес-стосунки ви можете розпочати? Нові можливості виникають разом з новими стосунками. Тому вам варто попрацювати над пошуком взаємовигідних партнерств, які суттєво підсилять ваш бізнес і бізнес партнера.

Як навчитися мислити більш стратегічно? Стратегічне планування – це не одноразовий захід – це культура, в якій компанії доводиться жити постійно. Тому потрібно дуже серйозно ставитися до вибору напрямку, вміння побачити загальну картину та інших, пов’язаних зі стратегією атрибутів.

Яким чином визначити успіх? Ви ніколи не знатимете, чи успішний ваш бізнес, якщо не встановлювати ключових цілей та не відстежуватимете індикатори успіху.