Притча: Щоб клієнт повернувся

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?– Учитель, – запитав учень, – мій партнер займається в нашій фірмі рекламою, і мені здається, що він не все робить правильно. Я хотів би порадитися з тобою.

– Говори, – відповів Учитель, – я постараюся.

– Він дає рекламні оголошення, у яких спеціально приховує правду від клієнта, причому робить це так, що виглядає, немов він просто не встиг сказати все. Коли я сперечаюся з ним, він відповідає, що головне – щоб клієнт прийшов до нас, а там уже все залежить від майстерності наших продавців. Я займаюся саме підготовкою й роботою продавців, – учень посміхнувся, – і вони мені скаржаться майже щодня на те, що відчувають себе ошуканцями, виписуючи клієнтові остаточний рахунок, який завжди, поміть, завжди! – більше, ніж клієнт очікує. Що ти порадиш сказати моєму партнерові? Як йому пояснити, що він не правий?

– Постарайся донести до нього одну-єдину думку, – відповів Учитель, – головне не те, щоб клієнт прийшов до вас, головне – щоб він пішов від вас задоволеним. Тоді він прийде ще не раз. Але ж мало хто з тих, кого обдурили, захоче, щоб його обдурили знову.

MUST READ:  Притча: Клієнт нічого тобі не винен

Ця історія вважається однією з найважливіших у традиціях Шляху, принаймні, вона зустрілася нам у записах різних періодів існування Школи.

Автор притчі: Тадао Ямагучі, книга “Путь торговли” (рос.)