Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Персональний брендінг – ось що знаходиться в основі вірусного маркетингу. Ви повинні дати людям мотивацію і бажання просувати вас. Існує кілька способів досягнути цього:

1. Будьте цікавими. Люди, які цікавляться вами, як особистістю, з більшим бажанням йтимуть на контакт і просуватимуть вас чи ваш продукт серед своїх знайомих. При цьому слід пам’ятати, що ваш особистий бренд – це не тільки ваша професія та компанія, в якій ви працюєте, але й те, чим ви займаєтесь поза межами офісу, ваші хобі тощо. Буває й таке, що людина, з якою ви вчора так мило поспілкувалися про риболовні снасті зробить для вашого бізнесу більше, ніж діловий партнер, з яким ви співпрацюєте вже 5 років.

MUST READ:  The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу

2. Будьте цінними. Під цінністю розуміється ваша унікальність та здатність запропонувати щось таке, чого не можуть запропонувати ваші конкуренти.

3. Будьте щедрими. Найкращий спосіб спонукати людей розповсюджувати інформацію про ваші продукти та сервіси – запропонувати їм ці продукти та сервіси безкоштовно, для тестування. Якщо ви не боїтеся віддати свій продукт на тест – значить вам немає що приховувати і ви переконані у високій його якості та цінності для користувача. І що більш щедрими ви будете до своєї мережі – то більше вона поверне вам у вигляді вірусного просування.

4. Будьте доступними. Люди повинні мати змогу звернутися до вас у випадку, якщо в них виникнуть запитання чи побажання. А це як мінімум передбачає наявність вашої основної контактної інформації (електронна скринька, адреси профілів у соцмережах, можливо – навіть номер телефону) у відкритому доступі.

5. Будьте проактивними в мережі. Що з більшою кількістю людей ви зустрічаєтесь, то більшу віддачу отримуєте. Сучасні технології дають вам практично необмежену можливість взаємодіяти людьми. Єдине, що від вас вимагається – це бажання інвестувати свій час та ресурси у цю сферу. Але повірте – воно того варте!