Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.
Маючи статус топ-менеджера, ви можете керувати людьми. Але, на жаль, ви не можете наказати їм почати довіряти одне одному. Втім, як управлінець та учасник команди, ви можете безпосередньо впливати на процес створення довіри. І ось яким чином:
1. Дотримуйтесь обіцянок. Якщо ви щось пообіцяли, але не виконали обіцяного – це слугує надзвичайно потужним демотиватором. Довіра створюється роками, і може бути зруйнована за секунди.
2. Прислухайтесь до інших та навчіться бачити світ їхніми очима. Це допоможе вам заслужити їхню довіру.
3. Впроваджуйте ініціативи, які допоможуть створити довіру. Проводьте “форуми” (як формальні, так і неформальні), де люди зможуть ближче пізнати одне одного та зрозуміти мотивацію своїх колег.
4. Створіть певні правила взаємодії в команді. Ці правила повинні стати частиною звички, яка визначатиме поведінку та комунікацію. До таких правил може входити, наприклад:
– ніколи нікого не засуджувати;
– поважати кожну точку зору;
– не критикувати через електронну пошту, а тільки при особистій зустрічі;
– допомагати одне одному (і т. п.).
Дотримання цих доволі простих принципів, на думку Стівена Чонга, допоможе побудувати довіру в компанії.