Що насправді означає працювати в Google?

Що насправді означає працювати в Google Нещодавно журнал Mashable опублікував цікаві цитати з гілки обговорення сайту Reddit, в якій співробітники Google ділилися своїм досвідом праці у цій компанії. Звісно, їхні коментарі були анонімними, а тому повинні сприйматися зі здоровою ноткою критики та недовіри. Втім, із деякими фактами дуже цікаво познайомитися!

Ось кілька коментарів з гілки обговорення:

CinoBoo: Я працюю тут близько 5 років. Про переваги роботи у Google можна прочитати де завгодно, тому я спробую поговорити про недоліки та навести деякі переваги роботи в інших компаніях, які займаються розробкою програмного забезпечення.

Люди в Google дуже швидко звикають до численних переваг та бонусів і це їх псує. В деяких офісах люди починають нарікати на якість ірисок у безкоштовних тістечках. Інколи починаєш відчувати себе дуже незручно серед “розбалуваних дітей”.

Що стосується безпосередньо робочих питань – в Google, на мою думку, аж занадто багато людей займаєтсья підтримкою операційної діяльності. Іншими словами, основним обов’язком численних співробітників є підтримка роботи систем. З іншого боку, це дає змогу розробникам сфокусуватися виключно на розробці нових продуктів і працювати більш ефективно, так що важко сказати, плюс це чи мінус.

MUST READ:  Management.com.ua: Ювілей і непрості питання

Ну і нарешті, компанія занадто багато покладається на везіння. Іншими словами, вона готова братися за тисячі нових проектів у надії на те, що хоча б кілька із них виявляться успішними і почнуть приносити прибуток.

GoogleEmployee22k: Google – це чудове місце. Ось лише кілька пунктів, через які я обожнюю свою роботу:
1. Кожен в Google надзвичайно розумний
2. Тут є 18 різних кафе
3. Безкоштовний сніданок, обід, вечеря
4. Їжа дуже якісна (омлет-бар, сендвічі на вибір, сашимі, безкоштовні напої та десерти різних видів 24/7)
5. Конференц-зали на 7 осіб
6. Щоп’ятниці Ларі, Сергій чи Ерік персонально відповідають на наші запитання, а ми отримуємо безкоштовне пиво.

solyanik: Інститут менеджменту у Google просто жахливий. У підпорядкуванні середньостатистичного управлінця – 50–100 співробітників. Тобто якщо навіть менеджер приділятиме кожному з них всього 30 хвилин на місяць (що, звісно ж, надзвичайно мало) – це відбере у нього 2 тижні часу. Як наслідок – менеджери практично не беруть участі в прийнятті технічних рішень. Вони не мають часу на участь у оглядах результативності, а часто навіть не займаються наймом співробітників. Я запитував своїх колег, чим же займаються їхні керівники – і вони відповідали: “Ми не знаємо”.