Якщо ви належите до тих людей, які отримують справжнє задоволення від своєї роботи – значить ви перебуваєте у меншості. За даними нового дослідження, в якому взяло участь більше 500 респондентів, лише чверть працівників отримують задоволення від своєї роботи, стверджують журналісти Management Issues.
Як виявилося, основними факторами, які впливають на задоволеність роботою, є рівень зарплати та освіта респондента. Для прикладу, в Америці більше третини працівників, які отримують $75 000 на рік, задоволені своєю роботою, тоді як серед співробітників із річним прибутком $25 000 показник заодоволеності досягає заледве 17%. Те саме стосується й освіти. Чотири з десяти опитаних, які мають освіту в коледжі, підтвердили свою задоволеність роботою, тоді як серед працівників, які мають лише шкільну освіту, задоволеність роботою виказав лише кожен п’ятий.
Якщо співставити ці дані з часто цитованою статистикою 2005-го року, яка показала, що лише кожен сьомий співробітник у світі повністю залучений у робочий процес і готовий докладати додаткові зусилля для розвитку та процвітання компанії, то стає очевидно, що у сучасних компаніях дуже багато нереалізованого потенціалу. При цьому різні дослідження показують, що підвищення мотивації персоналу всього на п’ять чи десять відсотків здатне чудодійно вплинути на результативність компаній.
Що ж можуть зробити організації для підвищення мотивації та внутрішньої цінності роботи для своїх співробітників?
Передусім слід частіше запитувати думку працівників щодо тих чи інших подій, які відбуваються в компанії. Просте запитання: “Що ви думаєте?” здатне показати людині, що з нею рахуються, а її внесок вважають важливим.
По-друге, всі зустрічі та особливі збори в компанії слід починати з запитання, що змінилося в кращий бік з попередньої зустрічі?
І насамкінець, потрібно більше та частіше делегувати співробітникам важливі завдання, при цьому пам’ятаючи про те, що ви повинні перекласти на них не стільки додаткову роботу, скільки додаткову відповідальність.