Міфи та легенди брендів: Woolworth

Міфи та легенди брендів: WoolworthНа сторінках нашого блога ми вже писали про історію виникнення так званих casual fridays (право ходити в п’ятницю в повсякденному одязі), які придумали в Procter & Gamble. А зараз вашій увазі пропонується розповідь про те, як засновник найбільшої мережі магазинів Woolworth та винахідник продуктових цінників і супермаркетів знайшов вірний спосіб, що дозволив йому сколотити мільйони.

Соромливий і заїкуватий юнак Френк Вулворт із села у віці 21 року влаштувався помічником продавця в невеликий магазинчик. У той час ціна на товари, розставлені на прилавку за продавцем, не вказувалася. Продавець «на око» визначав платоспроможність покупця й називав свою ціну. Далі покупець або торгувався, або йшов.

Бідний Френк зовсім не вмів і дуже боявся зазивати покупців, розхвалювати товар і торгуватися. Настільки боявся, що одного разу навіть зомлів прямо під час роботи. На кару власник магазина залишив його торгувати одного на цілий день, пригрозивши, що якщо виторг буде менше звичайного денного, він його звільнить.

MUST READ:  Як корпоративна соціальна відповідальність руйнує сім’ї

Перед відкриттям магазина Френк прикріпив до всіх товарів папірець із мінімально можливою ціною (прообраз сучасного цінника). Весь залежаний товар, звалений на складі, він виклав на величезний стіл, прикріпивши до нього табличку з написом «Усе по п’ять центів». Стіл він поставив біля вікна так, як і товар, і табличку було видно з вулиці. І трясучись від страху став чекати покупців, сховавшись за прилавком.

Весь товар був розкуплений за кілька годин, а виторг за день дорівнював тижневому. Покупці, потримавши товар у руках і побачивши написану на ньому ціну, не торгуючись віддавали гроші.

Френк пішов від хазяїна, зайняв грошей і відкрив свій магазин. У 1919-му році імперія Вулворта складалася з тисячі магазинів, а особистий статок Френка становив близько 65 мільйонів доларів.

За матеріалами Adme.ru