Нещодавно мій товариш розповів свою історію. Звільнений на початку року з посади директора української філії іноземної компанії, він був явно пригнічений таким станом справ і навіть став на облік на біржі праці. Компанія займається промисловим інжинірингом. Залишений без звичного ресурсу та можливостей фірми, товариш й не думав турбувати колишніх клієнтів.
Однак незабаром вони самі почали йому телефонувати. Виявилось, що нове керівництво вирішило попередити всіх клієнтів про зміну і попросило також «не турбувати старого директора». Але вийшло з точністю до навпаки. Сьогодні мій товариш забезпечений замовленнями більш ніж достатньо і думає відкривати свою власну фірму.
Отже, маємо певні уроки. По-перше, стосунки між людьми не змінюються зі зміною компаній, де вони працювали: які б привабливими не були нові пропозиції, клієнт ототожнює свій кращий досвід із конкретними людьми, а чого чекати від нових він не знає. По-друге, для клієнта не має великого значення, яку наразі посаду ви займаєте – головне, щоб ви задовольняли його вимоги так само добре, як і раніше. І, по-третє, немає кращої реклами, ніж розіслати листи клієнтам з іменем справжнього профі і попросити їх з ним «не працювати».
Як не банально це звучить, але бути профі в своїй справі – це набагато краще та безпечніше, ніж просто триматись за посаду. Тому й не тримайтеся. Якщо, звичайно ж, ви – профі.