Експерт з питань управління, професор Джованні Шума (Giovanni Schiuma), чию лекцію про важливість культури та емоційного фактору в компанії опубліковано на нашому відеоблозі, умовно розподіляє підхід до управління змінами на три етапи. Щоб продемонструвати особливості кожного етапу управління змінами, він демонструє три рекламні ролики автомобільних шин.
В далекому минулому управлінці почали розуміти необхідність змін, але не мали жодного уявлення, яким чином їх здійснити:
Через деякий час з’явилося розуміння певних процесів, але при цьому не було глобального розуміння обстановки та деталей, що знову ж таки призводило до провалу управлінських ініціатив змін:
Сьогодні, на думку Джованні Шуми, можна спостерігати ситуацію надмірного захоплення деталями. Керівники часто настільки віддаються мікроменеджменту та досконалому виконанню інструкцій, що цілком і повністю втрачають з поля зору загальну картину. Як наслідок – їх також чекає провал. Це чудово демонструє третє відео:
На думку Джованні, керівникам варто концентруватися не стільки на самому процесі заради процесу, скільки намагатися привнести елемент емоцій у робоче оточення.