The Economist & Google: майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу

Аналітичний відділ журналу „The Economist” спільно з Google нещодавно спробували визначити майбутнє онлайнового й оффлайнового маркетингу. Вони представили результати дослідження, у ході якого були опитані фахівці 200 великих корпорацій (річний оборот 70-ти перевищує $5 млрд.)

Відповідно до дослідження, 56% опитаних компаній витрачають на рекламу 1-5% річного доходу. В інших 22% витрати значніше, і становлять 6-10% доходу. Безпосередньо на онлайн-рекламу 51% опитаних витрачають 1-5% від загального маркетингового бюджету, 17% віддають 6-10% бюджету. І тільки 8% в загалі нічого не витрачають на рекламу в Мережі, однак ще два роки тому кількість їх була значнішою – тоді на Інтернеті заощаджували 43% компаній, пише онлайн-видання „Хабрахабр”.

У найближчі два роки витрати на інтернет-кампанії збільшать майже 88% опитаних корпорацій – це найбільший показник серед медіаносіїв. Більше будуть вкладати і в директ-мейл (39% опитаних), журнальну рекламу (34%) і спонсорство (53%).

З бюджету, відпущеного на рекламу в онлайні, найбільше грошей (25%) зараз витрачають на e-mail-маркетинг. 15-13% коштів вкладають у банерну рекламу, спонсорство і пошукову оптимізацію. По 7% віддають за пошукову і річ-медіа рекламу. Через кілька років найбільший відсоток коштів в Інтернеті – близько 16% – будуть віддавати під спонсорство. Вкладення в банерну рекламу зменшаться до 10%, а в пошукову оптимізацію – збільшаться до 15%.

MUST READ:  Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

Для більшості компаній основним мотивом до розміщення реклами в Інтернеті є розвиток бренду. У коментарі до дослідження аналітики „The Economist” відзначили, що інтерактивні інструменти, що дозволяють користувачам отримувати інформацію про продукти і послуги, згодом самі по собі стають бренд-активами.

Пояснюючи результати „The Economist”, Патрик Кін, директор відділу польового маркетингу Google, відзначив, що багато маркетологів зараз цілеспрямовано адаптуються до нового медіа-ландшафту, формуючи бюджети і команди так, щоб забезпечити собі переваги в цифровому світі. За його словами, в Google зрозуміли, що кількість людей, які не відчувають різниці між онлайновим світом і світом реальним, постійно росте. Компанія отримала $6,14 млрд. виторгу торік, 98% якого – з реклами, і це змушує з пильною увагою ставитися до кожної думки, що виходить із її маркетингових департаментів.