Невігластво як стимул для креативності

Невігластво як стимул для креативностіУ невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.

Щоб стимулювати інновації, Роберт Саттон пропонує скористатися наступними порадами:

1. На ранніх стадіях проекту не вивчайте, які підходи до рішення задачі застосовували колись у вашій компанії, сфері бізнесу або у вашому регіоні.

2. Якщо ви багато знаєте про проблему й про те, як її вирішували в минулому, попросіть людей необізнаних допомогти вам вивчити задачу й упоратися з нею. Особливо цінними тут можуть виявитися думки і поради молодих людей і навіть дітей.

3. Попросіть новачків (особливо тих, хто недавно закінчив навчання) виконати завдання або вирішити питання, відповіді на які ви знаєте, і ті, у яких ви не можете розібратися. Зникніть на якийсь час, щоб подивитися, чи зможуть вони згенерувати кілька хороших ідей.

MUST READ:  Офіс майбутнього - майже наукова фантастика (Ідеї Microsoft)

4. Шукайте аналогічні проблеми в інших галузях і дивіться, як вони там вирішуються.

5. Знаходьте людей, які працюють над подібними проблемами в інших компаніях, регіонах, сферах діяльності, і запитуйте, як би вони вирішили вашу проблему або виконали ваше завдання.

6. Якщо людям, які мають необхідні навички, не вдається впоратися з якоюсь проблемою, спробуйте передати її тим, у кого немає необхідних для її вирішення вмінь.

7. Якщо ви новачок у чомусь, шукайте експертів, які могли б вам допомогти, однак не припускайте, що вони обов’язково праві, – особливо якщо вони самі говорять вам про це.

За матеріалами журналу “Управління компанією”