Як уникнути вигорання на робочому місці

Як уникнути вигорання на робочому місці Якщо ви один з тих працівників, які приходять на роботу раніше всіх, а йдуть з неї останніми і при цьому регулярно “забувають” сходити на обід, тоді ви самі – найгірший ворог власної продуктивності, стверджують на сторінках блога Glass Door. Дослідження свідчать, що кількість помилок через неуважність зростає до 10% після 8-годинного робочого дня і до 28% після 10-годинного робочого дня.

На жаль, економічна криза, яку всім нам довелося пережити, фактично перетворила стрес та надмірне навантаження на норму. Така ситуація не могла не відобразитися на продуктивності, а наслідком стало вигорання. І хоча причиною цього неприємного явища зазвичай є робочі умови та оточення, все ж частина “провини” лежить і на плечах самих співробітників.

Нижче наведено перелік порад, які допоможуть уникнути вигорання:

1. Ізолюйте себе від мережі. Twitter, Facebook, Email, Forsquare, комунікатори, комп’ютери: всі ці технологічні новинки не лише допомагають нам підвищити продуктивність, але й найбезпосереднішим чином ведуть до вигорання. У них є “темна сторона” – користуючись ними людина знаходиться на зв’язку постійно. І це абсолютно ненормально! Потрібно знаходити час, коли ви будете свідомо “від’єднуватися” від мережі для того, щоб прогулятися, подивитися улюблений серіал чи почитати книгу.

MUST READ:  Хочете працювати в Google — не говоріть про гроші

2. Виділіть час на хобі. Вам потрібно знайти щось таке, що не буде пов’язане з вашою роботою: займіться йогою, підіть на теніс чи почніть грати в баскетбол. Яку б справу ви не обрали – вона допоможе швидше відновлюватися і додасть вам енергії!

3. Ефективно використовуйте вихідні та відпустку! Під ефективним використанням, звісно ж, не мається на увазі необхідність ще більше часу присвячувати роботі. Навпаки, ефективна відпустка – це коли ви ні секунди часу не думаєте про роботу і повністю зайняті відпочинком.

4. Попросіть про допомогу. Більшість людей бояться навіть натякнути на своє вигорання керівництву компанії чи своєму безпосередньому менеджерові. Втім – це найбільш певний шлях до того, що рано чи пізно їх таки звільнять. Якщо ви не здатні справлятися зі своїми обов’язками через неадекватне навантаження – не соромтеся попросити про помічника, який зможе взяти на себе частину ваших обов’язків. Зрештою – це в інтересах компанії. Адже перебуваючи під стресом постійно ви будете робити помилки, які в кінцевому результаті коштуватимуть компанії дорожче!