Методи виховання начальників-собак від Джеймса Алтачера

Методи виховання паршивих начальників від Джеймса АлтачераВпливовий аналітик Джеймс Алтачер (James Altucher), підприємець, керуючий партнер інвестиційної компанії Formula Capital, автор кількох книг, а також популярний блогер, упевнений, що співробітники самі винуваті в тім, що в них погані начальники й пропонує дійові заходи по їхньому вихованню.

ПОГАНІ НАЧАЛЬНИКИ – СОБАКИ, і саме так з ними й потрібно обходитися, стверджує Алтачер. Нижче кілька дуже важливих (і відвертих) порад для спілкування з СОБАКОЮ, якому трапилося бути вашим НАЧАЛЬНИКОМ.

1. Ніколи не цілуйте його зад – тоді ваш СОБАКА зрозуміє, що потрібно дотримуватися меж, і що ви тримаєте повідця, а не він. Ніколи не зупиняйтеся в його кімнаті лише для того, щоб потеревенити. Ніякого угодовства. Якщо ваш бос – паршива людина, не можна бути зацікавленим у ньому. Все спілкування тільки по роботі. Ніяких жартів. Нічого такого, що буде мати значення, коли він згодом перебреше ваш діалог. Не ставайте друзями з твариною. Це не стосується кожного начальника – тільки паршивих начальників.

2. Ніколи не говоріть нічого поганого за його спиною – він обов’язково довідається. Він ще й відчує це – у СОБАК розвинені почуття. Коли ви не говорите про нього нічого поганого за спиною, він менше підозрюватиме вас і буде поводитися з вами краще. Говорити гидоти за його спиною означає пасивну зацікавленість, а це порушує перший пункт правил.

3. Завжди підкреслюйте його заслуги у всьому – СОБАКАМ подобається, коли їх люблять. Коли ви працюєте й підкреслюєте його заслуги, результатом може стати його підвищення, що приведе й до вашого підвищення (у тому числі зарплати). Ніколи не заздріть тому, що він одержує щось за те, що зробили ви. Всі і так знають, що це зробили саме ви. Якось у мене був бос, пише Алтачер, який отримав підвищення на топову позицію. Усе зупинялися в мого стола, щоб привітати мене, тому що знали, чому його підвищили.

MUST READ:  5 нюансів резюме, які часто замовчуються

4. Щодня пишіть записки в стилі “прикрий-свій-зад”, у яких описуйте, чим ви займаєтеся й з ким ви маєте справу. Вам потрібно робити це щодня: що ви робите, з ким говорите тощо, так, щоб ви могли спростувати всі докори. Коли я очолював компанію Reset (розробка сайтів і програмного забезпечення для компаній з Fortune 500), розповідає Алтачер, кожен менеджер проекту, що працював на мене, зобов’язаний був писати конспект того, що він робив за день. Потрібно було відслідковувати кожен дріб’язок.

5. Зав’язуйте знайомства з мережею його колег і контактів – рано чи пізно ваш начальник спробує зробити вам яку-небудь гидоту. Але йому не зійде це з рук, якщо ваші знайомства включають всю його мережу. Це не так важко, як здається. Якщо начальник веде справи з кимсь, зовсім не важко запросити цих людей на каву, так щоб ви могли “побільше довідатися про їхню роботу, щоб краще допомагати їм”. Ніхто не відмовить і всі будуть вдячні, якщо ви викличетеся допомагати.

6. Допомагайте іншим співробітникам вашого боса з їхньою роботою (не зізнаючись у своїх почуттях до начальника). Вони будуть намагатися вилити на вас свої почуття, але, пам’ятаючи про пункт 2, не дозволяйте їм зробити цього. Не ваша справа, які в них проблеми, – це дуже важливо. Але допомагайте їм робити їхню роботу. Коли прийде час, коли всі будуть над кимось насміхатися, навряд чи це будете ви.

MUST READ:  Як побудувати корпоративну культуру

7. Робіть більше того, про що вас просять. Докладайте додаткових зусиль до того, про що він вас просить, – завдяки цьому він буде просуватися по кар’єрним сходам. Коли ви все робите більш творчо, ніж він, робіть більше, і він зможе отримати по заслугах. Тоді його підвищать, а значить підвищать і вас.

8. Яка ваша ринкова вартість? Ви знайомі з фразою “Завжди продавайте”? Це правда: Завжди Продавайте Себе! Постійно шукайте нову роботу – з двох причин. Ринок праці, як і всі інші ринки, управляється попитом та пропозицією. Так що ви завжди будете знати свою ринкову вартість. Знання – сила. Друга причина: у вас завжди буде план Б на випадок, якщо прийдеться піти. В ідеалі ви повинні піти ще до того, як підете. Приміром, у фріланс. Створіть кілька джерел доходу, щоб знати, що можете дозволити собі звільнитися.

9) Нарешті, звільніться.

Корпоративна Америка, за визначенням, – експлуататорське середовище. Вам платять менше, ніж на вас заробляють. Так що вам необхідно переконатися в тім, що якщо вже справи йдуть саме так, ні в кого немає переваг перед вами. І якщо хтось стане погано поводитися з вами, у вас повинен бути вибір.