Сім ознак видатного бізнесу

7 ознак видатного бізнесу Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.

1. Видатний бізнес завжди має візію. Компанія, яку можна назвати видатною, знає, куди вона рухається. І всі співробітники компанії також знають про це! Дуже важливо, щоб кожен працівник, навіть на найнижчих ланках посадової структури знав і повністю розділяв візію компанії.

2. Видатний бізнес підтримує контроль. Сучасне мінливе середовище перетворює контроль на дуже непросту справу. Втім, лідери ефективного бізнесу повинні бути впевнені, що люди отримують необхідну їм інформацію вчасно і у форматі, який вони розуміють. Це можливо лише через встановлення зрозумілої системи ключових індикаторів.

3. Видатний бізнес “значно відрізняється”. Так звана “драматична відмінність” (dramatic diference) – це термін, який Енді Хенсельман використовує для позначення переліку продуктів, послуг, навичок, підходів та практик, які відрізняють компанію від її конкурентів. “Драматична відмінність” має значення лише за умови, якщо клієнти знають про неї і цінують її.

MUST READ:  Успіх може бути небезпечним для компанії

4. Досвід – понад усе. Видатний бізнес здатен створити клієнтський досвід, який змушуватиме споживачів знову і знову повертатися до компанії. Все починається із простоти взаємодії і закінчується надійністю та стабільністю у всіх аспектах від фокусу на клієнта до корпоративних систем. При цьому дуже важливо завжди працювати на перевершення очікувань клієнта.

5. Діалог. Видатний бізнес розуміє, що ефективна взаємодія з клієнтом можлива тільки за умови його залученості в процес. Там такий бізнес завжди відкритий до діалогу і постійно працює над розширенням своєї мережі та своїх спільнот.

6. Створення НАДЗВИЧАЙНОЇ культури. Культура видатного бізнесу є майже матеріальною і клієнти можуть буквально відчути її спілкуючись чи будь-яким іншим чином взаємодіючи з компанією, її працівниками і навіть продуктами. Саме культура зазвичай лежить в основі створення “драматичної відмінності”, про яку вже згадувалося вище.

7. Робота і ще раз робота! Видатний бізнес розуміє, що підкріплення своєї “драматичної відмінності” – це постійний процес. Він розуміє, що стан спокою – це насправді рух назад.

MUST READ:  Помилки ділового листування електронною поштою

Створення видатного бізнесу – це не просто методологія чи практика, а радше філософія, чиї підходи повинні сповідуватися на всіх рівнях організації. Тільки за цієї умови досягнення успіху стає можливим.