Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову вимовляв Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Пилипа!».
Що таке хороша реклама? У рекламістів немає єдиної думки щодо цього питання. Що, взагалі-то, і не дивно. Я б хотів звернути вашу увагу на думку Девида Огілві, чий авторитет у світі реклами, сподіваюсь, ні в кого не викликає сумнівів. Як пише «батько реклами» у своєму бестселері «Одкровення рекламного агента», існує три точки зору на це питання.
Циніки, наприклад, уважають хорошою рекламу, що одержала схвалення клієнта.
Інша точка зору відповідає визначенню Раймонда Рубікама (Raymond Rubicam): «Головна відмітна ознака видатної реклами полягає в тім, що вона не тільки переконує споживачів купувати той або інший товар, але й надовго запам’ятовується в рекламному світі як прекрасно виконана робота».
Девіду Огілві вдалося створити кілька рекламних кампаній, які сприймаються в рекламному світі як прекрасно виконана робота. Проте, він належав до тих людей, хто дотримувався третьої точки зору: хороша реклама – це реклама, за допомогою якої можна продати товар, не привертаючи до себе уваги. Автор реклами повинен акцентувати увагу споживача саме на товарі. Людина, яка читає рекламне оголошення або дивиться телевізійний рекламний ролик, не повинна говорити: «Яка прекрасна реклама», необхідно, щоб він подумав: «Я не знав про це раніше. Я повинен обов’язково купити цей товар».