Народження імені: Rolls-Royce

Народження імені: Rolls-RoyceЧарльз Роллc, який народився в 1877-му році, був третьою дитиною лорда Ллангаттока. У 1896-му році парубок став одним із перших в Англії, хто купив автомобіль. Це була французька машина марки Peugeot, оскільки вітчизняного виробництва тоді у Великобританії не було.

Англійці й чути не хотіли про ці жахливі “безкінні” екіпажі. Парламент проголосував за прийняття закону “Red Flag Act” (“закон червоного прапорця”, скасований у 1896-му році), відповідно до якого перед кожним таким саморушним екіпажем повинна іти людина й розмахувати червоним прапорцем! Автомобілі та автоперегони стали пристрастю Чарльза Роллса. У 1902-му році він відкрив у Лондоні перший, а трохи пізніше й другий гараж. У 1910-му році він загинув з екіпажем свого літака в авіакатастрофі над Борнемутом.

Анрі Ройс народився в 1863-му році в родині мірошника. Пропрацювавши якийсь час на залізниці, він заснував власну фірму з виробництва електроприладів. Він також став запеклим автолюбителем і в 1903-му році купив малолітражний автомобіль французької марки Decauville (“Дековіль”). Талановитий механік, Анрі переробив цей жахливо гримливий агрегат, у майже безшумний автомобіль. Окрім цього, він зібрав три такі ж моделі. Отже, так вийшло, що перші “ройси” були наполовину французькими.

MUST READ:  Що спільного між особистим та корпоративним брендами?

У 1904-му році родовитий Чарльз Роллс випробував цей автомобіль. Повністю підкорений його можливостями, він підписує договір з Ройсом і торговцем Клодом Джонсоном на виробництво й продаж автомобілів марки Rolls-Royce. Першу випущену ними модель Джонсон назвав Grey Ghost (“Сіра примара”), тому що машина їздила майже безшумно. У 1906-му році з’явилася Silver Ghost (“Срібна примара”), ще більш безшумна модифікація, а в 1925-му – Phantom (“Фантом”), Безшумність назавжди залишилася для Rolls-Royce головним козирем при продажі. Добре відомий рекламний слоган, придуманий американцем Девідом Огілві: “І при швидкості 100 кілометрів у годину двигун Rolls працює не голосніше електронного годинника”.

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”