70% щастя користувача від Google

У блогах зараз обговорюється документ для внутрішнього використання в компанії Google під назвою “Big Goals and Directions – 2006”. Не думаю, що “витік інформації” відбувся випадково, проте досить цікаво ознайомитися із цілями, які поставив собі Google на 2006-ий рік.

– покращення інфраструктури з метою підвищення продуктивності праці працівників компанії; сюди ж входить намір перейти на “зелену” енергію й забезпечувати свої потреби в ній

– компанія хоче бути найкращою в пошуку, для чого їй потрібно мати найкращу у світі лабораторію по розробці систем штучного інтелекту. Також необхідно працювати над захистом від спаму на 20-ти основних мовах і поліпшувати точність і повноту пошукової видачі (за допомогою анотацій до посилань, наприклад). Робити гарні інтерфейси, які так “любить народ”

– працювати над рекламною системою. У планах приблизно зазначена бажана ефективність реклами у Google по кожній з основних галузей

– зайнятися комунікаціями і контентом. Через Google повинна проходити п’ята частина всього світового інтернет-спілкування

MUST READ:  Потенційний конкурент Google починає розправляти «крила»

– домогтися, щоб інструменти Google використовувалися повсюдно, особливо серед “новачків” у Мережі

– сфокусуватися на інноваціях.

Треба визнати, що своїх цілей може не на 100, то по крайній мірі на 90% Google досяг. Наприклад, прибуток компанії за останній рік подвоївся. Google перетворив дах свого кампусу у велике поле сонячних батарей (чим не “зелена” турбота?). Якість результатів пошуку теж не викликає дорікань. А ті, хто користується поштовим сервісом Gmail, підтвердять, що спам-захист реалізований на дуже пристойному рівні. Google може надавати найрізноманітніший контент, однак про 5-у частину світового інтернет-спілкування, думаю, говорити поки зарано. Що стосується інновацій, то незабаром, напевно, це буде синонімом слова “Google” (як асоціація із брендом).

Є ще один документ – “Objectives and Key Results – Q3 2006 Company OKRs”. Він також подає цікаву інформацію. Більше того, кожна ціль супроводжується точними (іноді до смішного) цифрами. Є там і такі перлини, як “досягти 70% щастя користувача” в Gmail 2.0 і “на 20% зменшити негативні враження від перегляду реклами” 🙂