Сім правил продуктивних людей

Сім правил продуктивних людейБажаєте працювати більш продуктивно, бути здатними перенаправляти фокус на роботу? Ніяких секретних прийомів… просто займайтеся однією справою, радить Тоні Вонг (Tony Wong), експерт в умінні зосереджено працювати над одним завданням. Він по праву вважається володарем “чорного пояса” в області управління проектами, а до списку клієнтів занесені такі бренди, як Toyota, Honda і Disney.

Отже, кілька порад від Тоні Вонга для плідної та продуктивної праці.

1. Працюйте у зворотному напрямку: ціль – етапи проекту – завдання. Якщо на самому початку списку завдань написати: “запустити веб-сайт компанії” – це точний показник того, що виконати його не вийде. Розділіть весь обсяг роботи з кожним кроком на все менші й менші періоди, поки не побачите перед собою конкретні завдання, що можуть бути здійснені за кілька годин або навіть швидше: намалювати структуру сайту, описати контент головної сторінки тощо. Саме так потрібно ставити цілі, щоб потім успішно їх викреслювати зі списку.

2. Утримуйтеся від “мультизадачного” режиму роботи. Переключення від завдання до завдання не спрацьовує. Насправді, зміна більш ніж 10 різних видів діяльності за день робить вас тупішим, ніж навіть у стані сп’яніння. В останньому випадку IQ знижується на 5 балів. “Мультизадачність” краде в середньому 10 балів: 15 – у чоловіків і 5 – у жінок (так, у чоловіків у три рази гірше виходить виконувати багато завдань одночасно).

MUST READ:  10 ознак того, що вам не варто відкривати власний бізнес

3. Не піддавайтеся відволікаючим факторам. Замкніть двері, повісьте табличку, відключіть телефон, електронну пошту й сервіси миттєвих повідомлень. Якщо ви усвідомлюєте, що все-рівно зможете мигцем перевірити свій ящик, установіть автономний режим або навіть відключіть інтернет-зв’язок. Усамітнитеся в спокійному місці й сконцентруйтеся на виконанні одного завдання.

4. Складіть розклад роботи з електронною поштою. Подумайте, скільки разів у день (два або три) ви будете користуватися нею. Постійна перевірка наявності нових листів жахливо заважає й знижує ефективність праці.

5. Використовуйте телефон. Пошта не призначена для розмов. Не відповідайте на листи більше двох разів. Замість цього підніміть трубку і зателефонуйте.

6. Працюйте відповідно до власної повістки дня. Не дозволяйте нікому й нічому розпоряджатися вашим часом. Більшість людей відразу відкривають пошту, після чого починається паніка. Коли відмітка біля “вхідних” повідомлень наближається до нуля, фактична робота виявляється не виконаною. Після сну випийте води, щоб поповнити її запас в організмі, добре поснідайте – запасіться глюкозою, а потім визначайте пріоритетні цілі на весь день.

MUST READ:  Обережно! Саботажник у компанії

7. Працюйте з інтервалами у 60-90 хвилин. Наш мозок споживає більше глюкози, ніж будь-яка інша діяльність організму. Зазвичай за 60-90 хвилин запаси глюкози вичерпуються. (Ось чому після тривалих зустрічей приходить відчуття виснаження). Тому робіть перерви: підійміться, прогуляйтеся, перекусіть, займіть себе зовсім іншою справою, щоб перезарядитися. Так, це значить, що буде потрібна ще додаткова година на відпочинок, не включаючи обід. Тому якщо щодня потрібно 8 годин на виконання роботи, тоді плануйте виділяти 9,5-10 годин у цілому.

За матеріалами Inc., MBA Strategy.