8 принципів, які допоможуть сформувати «пристрасну» робочу культуру

8 принципів, які допоможуть сформувати пристрасну робочу культуру Пол Елофс (Paul Alofs), один з дописувачів видання Fast Company згадує свою зустріч з Кеном Томсоном (Ken Thomson) під час відвідин одного з офісів компанії Thomson. Пол спустився до холу, щоб випити кави. Кен Томсон теж був там. Він готував собі обід, заливаючи суп швидкого приготування окропом. На той момент Кен був на дев’ятому місці в переліку найбагатших людей планети і його активи оцінювалися у $19,6 мільярдів. Він міг собі дозволити будь-який обід, але суп з пакетика його цілком влаштовував.

Томсон розумів, що має реальну цінність. Після своєї смерті у 2006-му році він залишив не лише імперію вартістю у $25 мільярдів доларів, але й свій найбільший спадок – корпоративну культуру, яку він створив. Кену Томсону вдалося оточити себе хорошими людьми, до яких він був по-справжньому лояльним, і що дозволило йому отримати їхню лояльність у відповідь.

Нижче наведено вісім принципів, яких дотримувався Томсон:

1. Наймайте правильних людей. В першу чергу звертайте увагу на “пристрасть” та відданість своїй справі, в другу – на досвід, і лише в третю – на “титули” та заслуги. Сьогодні легко натрапити на вражаюче резюме, але що по-справжньому має значення – це щире прагнення людини займатися своєю роботою.

MUST READ:  З чого починати МВА

2. Комунікуйте. Після того, як ви знайдете правильних людей, вам потрібно регулярно збиратися з ними, щоб аналізувати свої правильні та провальні кроки і разом виробляти стратегію.

3. “Політь бур’ян”. Корпоративна культура може бути повністю зруйнована “неправильними” людьми. Одним із найнебезпечніших типів є працівники, які постійно скаржаться. При чому роблять вони це не на публічних зібраннях, а в особистих розмовах з іншими членами команди. Конструктивна критика – це добре, але постійне “скиглення” може виявитися токсичним для культури.

4. Працюйте наполегливо. Для збереження мотивації вам потрібно мати потужну робочу етику. Далеко не кожна компанія сьогодні здатна виживати і розвиватися, якщо її співробітники обмежуються традиційним 40-годинним робочим тижнем. Але тільки по-справжньому натхненні співробітники, які знають, до якої цілі вони ідуть, зможуть ефективно працювати стільки, скільки потрібно.

5. Будьте амбітними. Якщо вже мрієте – то ні в чому собі не відмовляйте! Не обмежуйтесь дріб’язковими планами – у них немає потенціалу для того, щоб надихати людей.

MUST READ:  Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»...

6. Підтримуйте різноманітність. Якщо у вашій команді є люди, які не схожі один на одного – це дуже сильно підвищує ефективність роботи. Найкраща культура будується на різноманітті біографій, досвіду та інтересів.

7. Створюйте відкритий простір. Багато років назад науковці працювали у закритих лабораторіях, а основною цінністю була секретність. Сьогодні основною цінністю стають інновації, і тому ви повинні докласти усіх зусиль, щоб люди із різних сфер та напрямків діяльності мали змогу працювати разом.

8. Орієнтуйтесь на довгостроковий результат. Якщо перед вами постає вибір між короткостроковим результатом та довгостроковими цілями – рішення повинно бути очевидним. По-справжньому ефективна культура дозволяє планувати не на кілька наступних місяців, а щонайменше на кілька років чи навіть десятиліть.