Уроки Angry Birds

Уроки Angry BirdsУ фінського розробника мобільних ігор Rovio Entertainment пішло 8 років і 52 спроби на створення Angry Birds — успішної гри, яка врятувала компанію від банкрутства і продовжує приносити їй мільйони доларів. У книзі Кріса Стівенса (Chris Stevens) “Мільйонери з App Store. Секрети розробників додатків-бестселерів” можна почерпнути кілька уроків, які винесла компанія Rovio в процесі створення та розповсюдження знаменитої гри.

1. Успіх не завжди приходить відразу. Angry Birds домоглася його не за одну ніч. Брати Хед зробили 52 спроби, перш ніж створили додаток, що став популярним. Поки вони працювали, компанія перебувала практично на межі розорення.

2. Потрібно прагнути до простоти. Розробники Angry Birds взяли відому ідею — замок і катапульту, покликану його зруйнувати, — і просто розвинули її. У результаті вийшла гра, що притягує своєю простотою. Але зробити гру простою не так-то просто.

3. Не варто намагатися захопити ринок поодинці. Щоб проштовхнути гру на верхні рядки рейтингу, Rovio звернулася за допомогою до більш досвідченої команди. Створити відмінний додаток — лише півсправи; не менш важливо, щоб його побачили якомога більше людей.

MUST READ:  Підприємці повинні змінитися

4. Створюючи гру, потрібно бути впевненим, що вона варта того часу і тих грошей, які ви витрачаєте на її просування. На відміну від кіноглядачів, яким Голлівуд за допомогою вмілої реклами «згодовує» навіть погані фільми, ваші клієнти більш вимогливі і непостійні, оскільки в їх розпорядженні — тисячі додатків.

5. Домогтися успіху можна не тільки в AppStore: розробники гри уклали контракт з кінокомпаніями, виробниками одягу та іграшок. Віртуальні персонажі Angry Birds стали цілком матеріальними товарами, які приносять своїм творцям чималий прибуток.

6. Не потрібно боятися змінювати схему монетизації. Коли Rovio дійшла висновку, що користувачі Android не готові платити за гру, вона вирішила поширювати версію Angry Birds для Android безкоштовно. Це дозволило Rovio заробляти непогані гроші, розміщуючи в ній рекламу.

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.