Як спростити свій бізнес

Як спростити свій бізнесСьогоднішній бізнес-світ загруз у складності. Поточні економічні проблеми можуть бути наслідком використання настільки складних фінансових інструментів, що лише жменька людей в усьому світі їх розуміють. Заплутані канали поставок, складна товарна спеціалізація і хитромудрі рекламні кампанії великих корпорацій часто ускладнюють роботу і співробітникам, і клієнтам. Щоб розрубати цей гордіїв вузол незбагненності, є сенс сфокусуватися на спрощенні бізнесу.

Марк Макніллі (Mark McNeilly), професор Kenan-Flagler Business School, автор 3-х популярних бізнес-книг, серед яких “Сунь Цзи та мистецтво бізнесу” (Sun Tzu and the Art of Business), пропонує три способи спростити свій бізнес.

1. Спростіть продукт. Всі ми знаємо, що простота і легкість використання, притаманні продукції Apple, — ключовий елемент успіху компанії. І домашня сторінка Google c її простим рядком введення тексту пошуку в центрі порожньої сторінки була запорукою перетворення його в пошуковик №1 у світі.

2. Спростіть ваше повідомлення. Коли пиво Corona виходило на ринок США, у нього не було ніяких особливих переваг. Але, сконцентрувавшись на простому повідомленні, що “Corona — це відпустка в пляшці”, бренд став дуже популярним. Якщо ви намагаєтеся розповісти покупцям про п’ять переваг свого продукту, відкиньте чотири і сфокусуйтеся на одній, тій, що найбільш різнить його від продуктів конкурентів.

MUST READ:  Без Інтернету як без рук

3. Спростіть бізнес-модель. У складній авіаіндустрії так багато збиткових перевізників, що виконавчий директор American Airlines Роберт Крендалл (Robert Crandall) сказав: «Якби брати Райт жили сьогодні, то Орвілю довелося б звільнити Вілбера». Але коли Southwest Airlines включилася в конкуренцію, вона швидко почала отримувати хороший дохід. Основна причина успіху була в тому, що компанія зберегла простоту, наприклад, використовувала тільки Boeing 737. Це означало, що її пілоти і механіки повинні отримувати знання та навички лише для цього типу літаків, і якщо в одного з них трапляться технічні неполадки, його можна було легко замінити іншим. Така проста ідея дозволила Southwest забезпечити краще обслуговування і одночасно з цим знизити витрати.

У сучасному взаємопов’язаному високотехнологічному та 24/7 світі ускладненість неминуча. Але це не означає, що ми повинні дозволяти їй рости, як пухлини, і душити нашу активність. Навпаки, потрібно слідувати пораді великого мислителя Генрі Девіда Торо (Henry David Thoreau), який сказав: «Спрощуй. Спрощуй. Спрощуй». Тільки щодня спрощуючи, ми сприяємо розкриттю потенціалу наших людей і компаній.

MUST READ:  Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

За матеріалами Fast Company.