Правила соціальних медіа для бізнесу

Правила соціальних медіа для бізнесуНа жаль, досі багато людей не в курсі, як слід користуватися соціальними мережами на роботі, щоб не підставити себе і свою компанію. Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), журналіст, копірайтер, колумніст видання Inc., пропонує вашій увазі кілька важливих правил, складених на основі інформаційної політики IBM із додаванням здорового глузду.

1. НІКОЛИ не публікуйте конфіденційну та іншу корпоративну інформацію. Якщо є сумніви, краще промовчіть.

2. ЗАВЖДИ називайте своє ім’я і при необхідності свою позицію, якщо обговорюєте свою компанію і пов’язані з нею справи.

3. НІКОЛИ не пишіть у першій особі множини («ми», «наше»). Дайте зрозуміти, що ви говорите за себе, а не за свою компанію.

4. ЗАВЖДИ пам’ятайте, що те, що ви публікуєте, буде доступне людям дуже довго, можливо, все ваше професійне життя.

5. НІКОЛИ не порушуйте авторське право і закони про розкриття інформації. Коли цитуєте когось, при можливості ставте посилання.

MUST READ:  Найважливіші істини, які необхідно пам'ятати, поки ви не знайшли роботу

6. ЗАВЖДИ пам’ятайте, що ваші онлайн-профайли і пов’язаний з ними контент повинні відповідати тому, як ви хочете виглядати в очах колег і клієнтів.

7. НІКОЛИ не думайте, що анонімні пости дозволять вам приховати свою особистість, особливо коли ви публікуєте неприємні коментарі або матеріали.

8. ЗАВЖДИ приймайте особисту відповідальність за контент, який публікуєте в блогах, вікі і на форумах.

9. НІКОЛИ не забувайте, що бренд вашої компанії — це і її співробітники; все, що ви публікуєте, в кінцевому рахунку позначиться на її бренді.

10. ЗАВЖДИ намагайтеся бути корисними — давайте осмислену інформацію, діліться обгрунтованими думками, а не просто вкидайте шум.

11. НІКОЛИ не цитуйте і не посилайтеся на клієнтів, партнерів, постачальників вашої компанії без їх згоди. Інакше у вашої фірми можуть бути і юридичні проблеми.

12. ЗАВЖДИ проявляйте належну повагу до приватного життя інших і пам’ятайте, що політичні та релігійні дискусії можуть виявитися хворобливими.

MUST READ:  Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери

13. НІКОЛИ не користуйтеся виразами, образливими для людей іншої національності, не вдавайтеся до особистих образ і взагалі не ведіть себе в мережі так, як не стали б поступати на роботі.