Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Невдачі інших людей є всього лише невдачі інших ЛЮДЕЙ — і не більше. Якщо інші люди не можуть продати свій продукт — до вас це не має відношення. Якщо інші не можуть створити команду — до вас це не має відношення. Якщо інші не можуть правильно визначити ціну на свої послуги — вас це не стосується. Якщо інші не можуть заробляти більше, ніж вони витрачають… Коротше, ви зрозуміли.

MUST READ:  Мислення зростання: 5 способів трансформувати те, як ви думаєте

Ще одна поширена помилка: ви нібито повинні вчитися на своїх помилках. Насправді ви можете навчитися тому, що не потрібно робити, але наскільки це буде цінним, якщо ви як і раніше не знаєте, що вам слід робити?

Порівняйте процес «навчання на помилках» з навчанням на своїх успіхах. Успіх дає вам справжній «боєзапас». Коли-небудь операція спрацьовує, виявляється успішною, ви можете повторити її надалі. І наступного разу ви, можливо, зробите це ще краще.

Невдача не є передумовою успіху. Дослідження співробітників Гарвардської школи бізнесу виявило, що підприємці, які вже домоглися успіху, з набагато більшою ймовірністю досягнуть його і в нових проектах (шанси на успіх створених ними в майбутньому компаній становлять 34 зі 100). У той час як підприємці, чиї перші починання зазнали невдачі, мають практично ту ж вірогідність подальшого успіху, що і люди, які відкривають свою першу компанію, — лише 23%. Люди, які зазнавали невдачі раніше, мають таку ж імовірність успіху, що і люди, які взагалі нічого не пробували. Успіх — це досвід, який дійсно багато чого вартий.

MUST READ:  Чем на самом деле занимается ваш бизнес?

Цей висновок не повинен бути для вас сюрпризом, оскільки саме так працюють і закони природи. Еволюція не зациклюється на попередніх невдачах, вона завжди будується на тому, що виявилося успішним. Так само слід чинити і вам.

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.