П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити

П'ять рис мікроменеджера і як їх виправитиУсі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.

1. Вимірювання занадто багато чого

Сьогодні технології дозволяють стежити за безліччю показників бізнесу. Мінус у тому, що виникає спокуса вимірювати занадто багато чого, а в результаті незрозуміло, що ж взагалі означають ці дані. Це типовий мікроменеджмент.

Що замість цього робити: для кожного завдання виберіть одну-дві метрики, які відображатимуть успіх в її досягненні. Все інше ігноруйте.

2. Занадто ретельний моніторинг

Моніторинг часом плутають із вимірюванням, але це різні речі. Вимірюють дані, а моніторять поведінку і дії. Моніторинг перетворюється на мікроменеджмент, якщо ви весь час нависаєте над плечем у підлеглого.

MUST READ:  Найважливіші істини, які необхідно пам'ятати, поки ви не знайшли роботу

Що замість цього робити: нехай співробітники просять про моніторинг і про коучинг тільки тоді, коли вони відчувають, що їм потрібно покращити свою ефективність.

3. Занадто багато зусиль заради консенсусу

Збирати різні думки перед прийняттям рішення — правильна думка, особливо якщо мова йде про людей, яких рішення безпосередньо торкнеться. Однак якщо ви все обговорюєте і обговорюєте, а рішення не приймається, це вже мікроменеджмент.

Що замість цього робити: поставте дедлайн для прийняття рішення. Відведіть обмежений час для нарад і збору думок. І обов’язково прийміть рішення до дедлайну.

4. Занадто багато втручання

Надмірна опіка пробуджує в людях почуття безпорадності. Єдиний шлях до зростання — це робити помилки, а значить, керівник не може постійно втручатися і все виправляти.

Що замість цього робити: давайте поради, коли вас питають, але дозволяйте співробітникам зазнавати поразки. Якщо вони не можуть або не хочуть вчитися на помилках, то такі співробітники вам просто не потрібні.

MUST READ:  Ціннісна складова управлінського арсеналу

5. Занадто багато пріоритетів

Коли менеджери складають цілий список рівних за значимістю пріоритетів, вони лише заплутують співробітників (та й самі заплутуються). Це призводить до постійного мікроменеджмента, до прагнення вгледіти відразу за всім.

Що замість цього робити: задайте один головний пріоритет для кожного співробітника, кожної команди, кожного відділу. І нехай вони самі визначають, як досягти цієї мети або завдання.