Дванадцять стандартних форм цінності

Цінність — це не властивість речей. Вона всередині нас, вона — те, як реагує людина на зміну життя, — говорив австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того аби успішно продавати цінності, необхідно точно з’ясувати, яку саме форму вони мають набувати, щоб за них захотіли платити. На щастя, винаходити колесо для цього не потрібно — цінність зазвичай набуває однієї з 12 стандартних форм.

1. Продукт. Створіть відчутний, реальний об’єкт і продавайте його споживачеві за ціною більшою, ніж витратили на його виробництво і доставку.

2. Послуга. Надайте допомогу або послугу, встановивши за це певну плату.

3. Загальнодоступний ресурс. Створіть цінність, якою зможуть користуватися багато хто, і стягуйте плату за доступ.

4. Підписка. Запропонуйте що-небудь корисне на постійній основі та регулярно стягуйте за це плату.

5. Перепродаж. Купіть щось у оптовиків і продайте роздрібному покупцеві з вигодою для себе.

MUST READ:  Как оживить собрание: метод Нины Симон

6. Оренда. Купіть що-небудь корисне і здавайте іншому на обумовлений період, стягуючи за це плату.

7. Посередництво. Знайдіть ринок збуту і покупця продукту, який вам не належить, і від імені третьої особи здійснюйте угоди, стягуючи відсотки.

8. Акумулювання авдиторії. Приверніть увагу групи споживачів, об’єднаних якимись характерними особливостями, і продайте доступ до цієї групи у формі реклами іншому бізнесу, орієнтованому саме на цю авдиторію.

9. Позика. Дайте певну кількість грошей у позику, потім у визначений термін заберіть борг з обумовленими заздалегідь відсотками.

10. Опціон. Надайте можливість вчинити певну дію у фіксований термін за певну плату.

11. Страхування. Візьміть на себе відповідальність за ризик власника страхового поліса потрапити в неприємну життєву ситуацію в обмін на періодичні виплати, розмір яких обумовлений заздалегідь.

12. Капітал. Придбайте частку в якомусь підприємстві й отримуйте відповідну частку прибутку у вигляді одноразової виплати або на постійній основі.

MUST READ:  Довіра — основа величі

Джерело: «The Personal MBA: Master the Art of Business» by Josh Kaufman

Ілюстрація: shutterstock.com