Pixer + Radar = Pixar: найцікавіші бізнес-концепції

Підприємець Джефф Хілімайр (Jeff Hilimire) на сторінках свого блогу Begin The Begin поділився найцікавішими, на його погляд, бізнес-концепціями, почерпнутими в книзі Creativity Inc. («Корпорація геніїв») — книзі про те, як будувати творчу культуру.

— Головний демократичний принцип (Pixar): необов’язково просити дозволу, щоб взяти на себе відповідальність.

— Знайти правильних людей і запалити правильну іскру між ними важливіше, ніж знайти правильну ідею.

— Якщо ви дасте хорошу ідею посередній команді, вони все провалять. Якщо ви дасте посередню ідею блискучій команді, вони або виправлять її, або викинуть її і придумають натомість щось краще.

— Знайдіть, розвивайте і підтримуйте хороших людей, і вони, у свою чергу, будуть шукати, розвивати і створювати хороші ідеї.

— Помилки — зовсім не необхідне зло. Це взагалі не зло. Це неминучий наслідок того, що ви робите щось нове (і тому вони цінні; без них не було б ніякої оригінальності).

MUST READ:  Коктейль «Сопротивление переменам»

— Завдання менеджменту — не запобігати ризикам, а вибудовувати здатність до відновлення після поразок.

— Я часто кажу, що керівникам творчих підприємств варто не надто твердо триматися за цілі, але по-справжньому жорстко — за наміри.

— Ми повинні бути відкритими до зміни наших цілей у міру того, як ми дізнаємося щось нове або дивуємося тому, що думали, ніби знали щось, а насправді — не знали. Якщо наші наміри — наші цінності — залишаються стабільними, наші цілі можуть змінюватися при необхідності. Ми у Pixar намагаємося ніколи не відступати від нашої етики, наших цінностей, нашого наміру створювати оригінальні, якісні продукти. Ми готові підлаштовувати наші цілі у міру пізнавання нового, намагаючись зробити все правильно — але зовсім не обов’язково робити правильно з першого ж разу. Тому що це єдиний спосіб домогтися іншої необхідної для творчості речі: культури, яка захищає нові ідеї.

MUST READ:  Ефект Даннінга-Крюґера, або Чому профани не розуміють своєї некомпетентності

— Зміни на нашому боці, тому що тільки з боротьби виникає ясність.

— Ми всі будемо щасливішими і продуктивнішими, якщо будемо більше поспішати і помилятися.

— У великих організаціях є перевага сталості, але я твердо впевнений, що малим групам всередині великого цілого потрібно дозволити диференціювати себе, жити за своїми власними правилами, якщо ці правила працюють. Це підкріплює почуття особистої відповідальності і гордості за компанію, що йде на користь всьому підприємству.

— Свобода творчості припускає ослаблення контролю, прийняття ризику, довіру до колег, розчищення шляху для них і увагу до всього, що породжує страх. Все це не обов’язково означає, що управляти креативною культурою буде простіше. Але тут ціль — не простота, а досконалість.

— Довіра не означає, що ви впевнені, що ніхто не зробить помилку — вона означає, що ви довіряєте людям, навіть коли вони зазнають поразки.