Нова бізнес-модель: Все просто і безкоштовно!

Як перетворити публічний домен на джерело прибутку? Над цим питанням б’ється не один власник бізнесу в Інтернеті. Сайт CNNMoney.com знайомить нас ще з однією дієвою бізнес-моделлю, яка, як і все геніальне – надзвичайно проста. Складається враження, що її автор Мет Лаклір (Matt LaClear) – власник електронної бібліотеки – є одночасно як експертом з нерухомості, так і неймовірно талановитим письменником. За останні вісім місяців він видав аж чотири повноцінні художні книги, одна з яких стала бестселером. Книга, яку Мет пропонував за $50, протягом першого місяця продаж принесла йому $15 000 прибутку. Але вражає не це…

Вражає те, що насправді не він написав всі ці книги. „Це схоже на заробляння грошей із заплющеними очима”, – пояснює Лаклір. Разом з появою Інтернету, з’явилося безліч новітніх способів отримання прибутку. Продаж електронних версій книг, дія авторських прав на які закінчилася – не найбільш інноваційний з них. Адже практично будь-яка книга, написана до 1923-го року може бути абсолютно законно продана в Інтернеті будь-ким – залишилося тільки відшукати покупця.

MUST READ:  Парадокс Спайдермена

Проте, 37-річний Лаклір поступив хитріше. Він взявся продавати „гарячі” книги на тему нерухомості. Більше того, він надає книгам особливого фокусу – пояснює, яким чином можна вирішити ті чи інші проблеми, пов’язані із нерухомістю. Чому саме нерухомість? Відповідь дуже проста – працюючи на попередній посаді, пов’язаній із маркетингом, Мет здобув чималий список електронних адрес агентів з нерухомості, що спростило для нього просування свого нового продукту – книг. Першою книгою, яку він розмістив на своєму сайті, була праця J.C. Aspley, написана у 1925-му році, „Закриваючи продажі” (Closing the Sale), в якій наводилася серія інтерв’ю з продавцями у всій країні.

Він відсканував книгу і почав свою роботу. На відміну від інших продавців „вільних” праць, Лаклір пішов далі – він адаптував і трохи змінив оригінальний текст книги. Відтак – отримав право назвати книгу „своєю”. У випадку із „Закриваючи продажі” він змінив розповідь про продажі фордівської Моделі Т на продажу сучасних автомобілів Lexus. Разом з тим, він змінив назву та деякі інші деталі. „Я просто намагався трохи модернізувати”, – пояснює Лаклір.

MUST READ:  Що ви продаєте: цінність чи бренд?

Що ж, схоже його бажання „трохи модернізувати” виявилося успішним. Сьогодні воно приносить Метові близько $25 000 на місяць.