Соціальна мережа передбачає прагнення допомогти іншим…

Інтернет-технології дали змогу людям оточити себе тісною павутиною соціальних зв’язків, контактів, адрес, лінків і т. п. Та чи кожен знає, що робити з цим надміром можливостей? Відповідь на це запитання спробував дати блог Headhunter.

Розмірковуючи над ідеєю, щоб кожна людина стала „своїм власним бізнесом”, ми можемо прийти до дуже цікавих відкриттів. З того часу, як зміна роботи перестала бути для людини чимось незвичним, люди стали на шлях вільного найму – багато з них перетворилися на незалежних підрядників. Будучи „бізнесом у собі” такі люди змушені розвиватися та рости разом із ринком. І найкращий спосіб зробити це полягає у постійному розширенні та розвитку своєї мережі.

Проте не варто забувати, що перебування у соціальній мережі вимагає від учасників чогось більшого, ніж просто потребу обмінятися візитівками та поспілкуватися із іншими учасниками. Справжня мережа передбачає допомогу. Передбачає, що ви перетворюєтеся для когось на ресурс. Що ви можете дати комусь схвальний відгук. Що ви готові ділитися із іншими учасниками новими ідеями, книгами, технологіями, важливими контактами і навіть можливостями працевлаштування. І якщо продовжити цей список – у ньому буде багато згадок про щедрість та співпереживання.

MUST READ:  Jim Nail о корпоративных блогах и не только...

Окрім того, зважаючи на сучасні тенденції та доступність різноманітних мережених технологій, людині, яка прагне створити свою власну соціальну мережу, не завадить стати часткою блогосфери, тобто завести свій власний блог.