Як виявилося, онлайнові тексти частіше дочитують до кінця, а читач засвоює більше інформації. Таке несподіване відкриття зробили американські дослідники з флоридської школи журналістики Poynter Institute. Про це пише Хабрахабр із посиланням на Reuters.
Дослідження EyeTrack07 виявило, що в Інтернеті читач прочитує 77% тексту, вибраного для читання, тоді як у звичайній газеті формату А2 цей показник становить 62%, а в таблоїді А3 – усього 57%.
Результати досить сильно здивували дослідників, адже раніше вважали, що читати текст з екрана важче, ніж з паперу. Це не що інше, як розповсюджений міф.
Дане дослідження сприйняття тексту стало першим у світі, проведеним у такому масштабі й з такою об’єктивністю. Репрезентативна вибірка склала 600 респондентів. Кожен піддослідний міг читати все, що завгодно, а його поведінка відслідковувалася за допомогою мініатюрної відеокамери.
Анкетування користувачів по вмісту текстів також виявило, що інформація на 15-30% краще сприймається, якщо вона викладена в альтернативній манері (питання-відповідь, хронологія, список), а не в традиційній оповідальній формі.