Як працевлаштуватися з допомогою блогу

Корпоративних рекрутерів давно вже не здивуєш різноманіттям інструментів найму, які можуть бути знайдені в Інтернеті. Вони давно вже звикли, що для перевірки даних про кандидата слід шукати відповідну інформацію у всесвітній мережі. Проте сьогодні вони починають дедалі глибше розуміти процеси, пов’язані із пошуком інформації про кандидата, що розповсюджується через блоги. Вивчення блогосфери може здобути для HR-менеджера компанії ту інформацію про кандидата, яку не знайдеш у резюме та не здобудеш під час інтерв’ю, пише Wall Street Journal.

Раян Локен (Ryan Loken), менеджер з рекрутингу компанії Wal-Mart Stores, щотижня проводить одну-дві години у пошуках специфічної додаткової інформації про кандидатів та нові таланти через блоги. „Блоги – це ще один інструмент рекрутера”, – доводить він. За три роки, які він провів на своїй посаді, блоги допомогли закрити 125 вакансій. Більшість із кандидатів були спрямовані до нього іншими блогерами, а деякі з них володіли власними щоденниками.

MUST READ:  5 найбільш перспективних тенденцій світового блогінгу

В нагоді для рекрутера можуть стати не лише спеціалізовані професійні блоги, але й загальнотематичні щоденники. Саме такі сайти дають чітке уявлення про письменницькі навички кандидата та розповідають про їх інтереси, навички та загальний розвиток.

Містер Стерлінг, стратегічний консультант для інтернет-компаній, переконаний, що однією з причин, через яку його особистий блог постійно приваблює роботодавців, є те, що насправді він не шукає роботи. „Якщо ви ведете блог лише для пошуку роботи, вам буде надзвичайно складно її знайти, – стверджує він. – Це як кохання, воно ніколи не приходить за бажанням, а лише непередбачувано”.

Блоги також допомагають роботодавцям перевіряти кваліфікацію своїх потенційних співробітників, стверджує Раян Локен. „Якщо кандидати пишуть про певну проблему або залишають свої коментарі в інших блогах, ви можете оцінити реальний рівень їхньої ознайомленості з проблемою”.

Кандидати, які ведуть блог, підвищують ймовірність того, що потенційний роботодавець натрапить на інформацію про них в Інтернеті, переконана Дебі Вейл (Debbie Weil), авторка „Книги корпоративного блогу” (The Corporate Blogging Book), яка була опублікована минулого літа. „Кожна людина, хоче вона того чи ні, має свою онлайн-ідентичність. І найзручніший спосіб контролювати свою ідентичність – вести власний блог”.

MUST READ:  Як ведення блога допомогло народитися та вижити бізнесу

Найактивніші автори блогів називають увагу роботодавців до своїх сайтів одним із найпростіших способів підняти власну цінність як спеціаліста. Адже блог – один з найкращих способів довести свою компетентність. Хороший блог приводитиме до вас не менше, ніж одного роботодавця на місяць. Тому компанії, які дозволяють своїм працівникам вести блоги, ризикують втратити найбільш цінних і талановитих співробітників за рахунок конкуренції з іншими компаніями. Та попри це більшість компаній навпаки – спонукають своїх співробітників вести блоги, оскільки це дозволяє їм розвиватися та залучати інших кандидатів.