Провальний шлях до успіху

Стаття Річарда Фентона (Richard Fenton) „Перемога над відмовою: П’ять секретів провального шляху до усіху” (Overcoming Rejection: Five Secrets to Fail Your Way to Success) виявилася настільки кумедною, що нею просто гріх не поділитися. Що ж, посміхніться й ви…

Ні. Ні. НІ!

Кожного разу, коли ви чуєте це слово, ви стаєте сильнішим, а водночас – більш гнучким. Слово „ні” не повинне вибивати вас із рівноваги. Навпаки, воно здатне додати вам сил, допомогти досягнути нового рівня можливостей. І це не лише стратегія, яка може застосовуватися менеджерами з продажу та компаніями, але й ціла життєва філософія.

Без різниці, вважаємо ми себе продавцями чи ні, час від часу ми щось продаємо. І щоб досягнути успіху, всім нам слід перебороти у собі страх провалу та відмови. Нижче наведено п’ять простих способів, які дозволять цього досягнути:

1. Змініть свої уявлення про „успіх” та „провал”

Більшість людей мислять приблизно так:

УСПІХ ⇔ ВИ ⇔ ПРОВАЛ

Вони уявляють себе посередині, при цьому з одного боку знаходиться успіх, а з іншого – провал. Тобто віддаляючись від провалу вони наближаються до успіху. Але що трапиться, якщо ми трішки змінимо цю модель?

ВИ ⇒ ПРОВАЛ ⇒ УСПІХ

MUST READ:  Три помилки, які можуть вбити вашу компанію

Замість того, щоб ставитися до провалу, як до чогось, що варто уникати, перетворіть його на „сходинку до успіху”. Іншими словами успіх – це ціль, а провал – це шлях. Щоб досягнути значного успіху у сучасному світі провал це не просто можливість, провал – це необхідність.

2. Свідомо підвищуйте кількість своїх невдач

Правда полягає в тому, що більша кількість провалів призводить до більшого успіху. А отже вам слід максимально часто переживати невдачі. Марячи невдачами, ви досягатимете успіху навіть під час провалу. Повірте, це працює! Що більше людей відмовить вам, то ближче ви підійдете до приголомшливого успіху.

3. Ставте перед собою негативні цілі

Кожен ставить перед собою цілі, які базуються на успішності. Давайте спробуємо поступити навпаки. Наприклад, менеджери з продажу часто ставлять перед собою мету отримати два контракти за день. Тобто двічі за день почути від клієнта слово „так”. А можна ж діяти і по-іншому. Наприклад, поставити ціль 10 разів на день почути від клієнта відмову. У такому випадку два успішних дзвінки ще не означатимуть, що день менеджера вдався. Адже потрібно буде здійснити ще 10 негативних дзвінків.

4. Святкуйте свої провали

Якщо ваша мета – підвищити кількість ваших провалів, тоді вам слід святкувати їх так само, як і успіхи. Ваши очі вам не зраджують: як тільки ситуація на роботі стає нестерпною, або ж ви втратили черговий контракт – влаштуйте в честь цього свято.

MUST READ:  «Чесні» логотипи відомих компаній

Коли востаннє ви святкували свою невдачу? Швидш за все – ніколи! Замість того щоб подумки карати себе, винагородіть себе морозивом і скажіть: „Тепер я на крок ближче до успіху”.

5. Ставтесь до сміливості, як до „м’язу”

Якщо провал це автомобіль, який везе вас до успіху, тоді сміливість і відвага – це пальне. Сміливість – це м’яз. Як і будь-який інший м’яз, ви повинні постійно тренувати і розвивати його. Якщо у вас не буде сміливості, тоді, можливо, ви побоїтесь вкоїти якусь дурницю, яка в результаті призведе вас до провалу. Тому сміливість вам просто необхідна.

А отже, змініть свою свідомість, підвищіть кількість провалів, ставте перед собою негативні цілі, святкуйте кожну невдачу, ставтесь до сміливості, як до м’язу і все у вас вийде. Кількості ваших провалів та тому, як низько ви впали зможе позаздрити кожен. Адже ніхто не здогадується, що провал – це шлях до успіху.