Байдуже, керуєте ви лише практикантом чи всім бізнесом, успіх компанії (та й ваш, зрештою) залежить від вашого вміння мотивувати людей навколо. Мотивація починається з комунікації — навички, яку фахівці називають вирішальним фактором успішного лідерства. The Muse пропонує вашій увазі вісім вкрай необхідних фраз, які найкращі начальники щодня кажуть своїм працівникам.
1. «Я повністю впевнений в тобі»
Керівник, який не вірить у здібності підлеглого й на кожному кроці нав’язує йому прискіпливий менеджмент пригнічує команду. Навіть надзвичайно впевнені люди будуть демотивовані, якщо до них ставитимуться як до дитинки в білому комірці, що лише спинається на ноги. Так, надати багато свободи важко, але така ціна щасливих та більш вмотивованих працівників.
Теодор Рузвельт (Theodore Roosevelt) якось сказав: «Найкращий керівник — це той, хто має достатньо здорового глузду, щоб обрати людей, які робитимуть те, що йому потрібно, і витримку, щоб не плутатись у них під ногами, поки вони працюють».
2. «Я хочу, щоб ми досягли саме цього»
Виняткових лідерів від посередніх начальників відрізняє їхнє вміння пояснювати свої плани і нагадувати, що монотонна праця — частина значних досягнень. Окреслення чіткого курсу для команди дасть відчуття стабільності й драйву на роботі — отож замість банально роздавати накази, завжди знаходьте час пояснити «чому».
3. «Що наступного разу ми можемо зробити краще?»
Помилки — найкращі вчителі. Немає людини, яка все робить ідеально, тим більше, якщо вона намагається опанувати щось зовсім нове. Навчати людину, що робити далі, аби уникати грубих помилок, — продуктивніше, ніж робити догану.
4. «Я хочу використати твої сильні сторони»
Славетний автор книжок про лідерство Уоррен Бенніс (Warren Bennis) каже: «Забагато компаній вважають, що незамінних немає. Проте це не стосується направду обдарованих особистостей. Їхні таланти — унікальні». Таких людей не можна примушувати грати ролі, які їм не підходять. Ефективні лідери дозволяють їм виконувати роботу, для якої вони народилися.
Заохочуйте унікальність в своїй компанії, ставтеся до людей як до особистостей, і це призведе до чудових результатів.
5. «А що про це думаєш ти?»
Першокласні начальники не дозволяють своєму еґо стати на заваді новому, — вони шукають порад, незалежно від того, яке місце в ієрархії займає людина. Цікавитись думкою працівників — це ще один чудовий спосіб показати, що ви в них вірите та цінуєте їхній внесок. До того ж, найкращі рішення часто приходять з найменш очікуваних місць.
6. «Як я можу підтримати вас більше?»
Запитуйте, над чим підлеглі зараз наполегливо працюють і чим ви можете допомогти, щоб вони досягли успіху.
Шеріл Сендберґ (Sheryl Sandberg), операційний директор Facebook, каже: «Лідерство — це вміння допомагати людям вдосконалюватись завдяки тому, що ви є поряд, й хист зберігати цей вплив тоді, коли вас поряд немає».
7. «Як матимете запитання — дайте знати»
В житті багатьох людей був принаймні один начальник, якого вони боялися й до якого не пішли б по допомогу. Політика відчинених дверей показує команді, що ви доступні, а також дбаєте про відкриту комунікацію та продуктивність. Що швидше вони отримають відповіді на свої запитання, то швидше повернуться до виконання нагальних справ.
8. «Хороша робота!»
Похвалити працівника набагато дешевше, ніж встановлювати столи для гри в пінг-понг чи спеціальні крісла для відпочинку під час робочого дня. Байдуже, яка зарплатня і привілеї, але співробітники бажають знати, що комусь їхня робота не байдужа. Отож інвестуйте кілька хвилин у заслужену похвалу, — ваша команда це неодмінно оцінить.
За матеріалами K.Fund Media
Ілюстрація: Depositphotos.com