Блогерам слід навчитися “тримати язика за зубами”…

Звісно, “язик” тут вжито радше в переносному значенні, адже основним інструментом блогера є комп’ютерна клавіатура. Але суть від того не змінюється. Дослідження, проведене у Великобританії вказало на те, що третина блогерів ризикують своєю робочою посадою, розміщуючи у всесвітній мережі шкідливу чи навіть нищівну для роботодавця інформацію, пише BBC.co.uk.

Дослідження було проведено кадровою компанією Croner, яка заявила, що такі блогери можуть легко бути звільнені зі своїх робочих місць за розповсюдження шкідливої для компанії інформації. В опитуванні взяли участь 2000 людей, які ведуть особистий блог чи щоденник. При цьому 39% з них визнали, що дійсно розміщують на своїх сторінках інформацію, яка може бути негативно сприйнята їхніми роботодавцями.

Жіліан Даулін (Gillian Dowling), технічний консультант Croner, застерігає блогерів від зайвого відчуття фальшивої безпеки. Адже, стимульовані простотою та неформальністю розміщення своїх думок у всесвітній мережі, блогери зазвичай втрачають відчуття реальності, вважаючи, що їхній керівник ніколи не прочитає їхніх постів та заміток.

MUST READ:  Прогноз-2009 у сфері інтернет-маркетингу і просування веб-сайтів

Пані Даулін також пояснює, що блогери можуть бути суворо наказані за розповсюдження конфіденційної інформації чи засекречених даних компанії (наприклад, фінансових показників і т. п.).

У свою чергу роботодавцям слід пам’ятати про вплив блогосфери на їхню бізнес-діяльність та здійснити всі необхідні кроки для безпечного функціонування та мінімізації можливих ризиків.