Вартість витівки Google склала… $5 млрд.

Вартість витівки Google склала... $5 млрд. доларівКомпанія eBay, головний рекламодавець AdWords, зненацька оголосила, що знімає всю контекстну рекламу AdWords на території США. Оскільки ця реклама становить досить значну частку обороту AdWords, акції Google відразу звалилися на 3,5% і навіть пробили рівень підтримки $500.

Несподіваний учинок компанії eBay викликав неабиякі суперечки в інтернет-середовищі. За одною з версій вищий менеджмент eBay озлився на Google через провокаційну вечірку Google Checkout Freedom Party, що була спеціально організована в один день із щорічною конференцією eBay Live для власників інтернет-магазинів. Провокація Google удалася на славу, пише “Хабрахабр” з посиланням Infoworld.

Така не дуже приємна ситуація свідчить про охолодження відносин між eBay і Google, тим більше що ці відносини ніколи не були теплими. Два інтернет-гіганти є найбільшими партнерами (через специфіку бізнесу аукціони eBay змушені закуповувати трафік у величезних кількостях), але вони завжди конкурували по багатьох принципових напрямках, у тому числі на ринку платіжних систем (Paypal vs. Google Checkout). Таким чином, холодна війна між eBay і Google іде постійно, просто рідко переростає у відкриті конфлікти, як це трапилося позавчора, 13 червня.

MUST READ:  Портали і тематичні сайти: де ж розмістити банер?

Провокаційна вечірка Google організована для протесту проти дискримінаційної політики eBay, що забороняє власникам аукціонів приймати платежі через систему Google Checkout нібито через її малу популярність. Всіх незадоволених торговців, які приїхали на конференцію eBay, компанія Google запрошувала до себе на вечірку з безкоштовною випивкою, щоб разом «висловити протест». Захід був широко розрекламований у пресі.

Вартість цієї витівки склала… 5 млрд. доларів. Приблизно на таку суму зменшилася капіталізація Google.

За інформацією різних джерел, вище керівництво eBay зараз обговорює, що робити далі в сформованій ситуації. У березні 2007 року вони викупили 802 млн. банеропоказів, що становить близько 4,1% усього обороту Adwords на території США. Дочірній сайт Shopping.com з 357 млн. показів забезпечує ще 1,8% обороту в мережі Adwords.