Нічого крім правди…

Нічого крім правди...Про бренд сказано і написано так багато, що в цьому різноманітті інформації дуже легко загубитися. Проте іноді ми все ще натрапляємо на дивовижно влучні порівняння та метафори, які структурують і спрощують наше розуміння. Одне із таких означень знайдемо на просто-таки обов’язковому для відвідання блозі Анни Федорової “Бізнес. Бренди. Креативний клас”.

У бренду, стверджує автор, є дві “ноги”. Перша “нога” – це образ. Та картинка, яку ви транслюєте у зовнішній світ. Те, у чому стараєтесь переконати.

Друга “нога” – конкретна справа. Те, що є насправді.

Якщо вони підсилюють одна одну – тобто, продовжуючи метафору, узгоджено крокують – все чудово. Та якщо ні – виникає суттєвий ризик боляче впасти на землю.

Уявіть, що ви купили чудове вино. Вам довго розповідали про історію виноградників, міжнародні винагороди, про витримку, про особливі технології… Вас водили в погріб і багатозначно кивали… Вишукана етикетка, покрита пилом, який викликає довіру… І ось вам наливають це вино у бокал, створений знаменитим дизайнером. Ви вже готові насолоджуватися, адже вас так довго до цього готували і досягнули успіху…

MUST READ:  Народження імені: Gillette

Але завжди залишається невеличкий шанс, що після першого ж ковтка найчесніший гість вигукне: „Яка гидота!”

Висновок простий: бренд – це не образ. Бренд – це подолання розриву між образом та справою.